Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[RPG] Het Plexat Café

Team Llama
304 Posts
Appelkruim is lekker !! :D Tompoezen ook.. ! :S Welke moet ik nou kieze.. Heb je ook gewoon een biscuitje..??
Image

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Haha.. ja hoor heb ik speciaal taart en tompoezen gekocht wil die een bescuitje.. :P

ja wat jij wil.. ik ren wel naar de winkel :p:D
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

Team Llama
304 Posts
Das heel aardig van je.. Als het teveel moeite kost wil ik ook wel een tompoes hoor..
Image

2005 Posts
pff.. duh ik BEN aardig :P neej sorry ik begin melig te worden.. :P Maakt niet uit :p komt de tompoes.. laten we door gaan naar het voedsel gevecht ( ook een topic)want je word zo bekogeld met je geweldige biscuitje:P
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

SNW Webmiss
14293 Posts
*treed op als serveester en laat even weten dat er in dit topic vooral niet met voedsel gegooid gaat worden* :p

2005 Posts
Hahah :D He jammer :D:P Ik deed nog niks :P
Image Image

Team Llama
304 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Loopt alle tafeltjes af, iemand nog iets drinken?

Team Llama
283 Posts
deze taart wil ik graag gooien namens het 2 jarig bestaan van SNW :D

*GOOIT ENORME TAART*

:O er zat een stripper in :O
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts
*bestelt een taart.. zonder stripper en gaat aan de bar staan*
Image

back... on full speed

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
komt ook maar is zitten heb de heel verkanzie tog niks anders gedaan deze verkanzie vraagt of ze ook coteels hebben
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

2005 Posts
7-up voor mij! Iemand nog iets? Ik trakteer.. uuhm voor uhm.. op uhm.. MIJ! heheh heee waarom is het ineens zo stil? :p:D
Image Image

Guest
Last edited by Guest on Mar 02, 2010 12:34am, edited 1 time in total.

2005 Posts
Een Warme Chocolademelk voor mevrouw.. Nog slagroom?
Image Image

• Stats