146 posts
• Page 9 of 10
[RPG] Het Plexat Café
Appelkruim is lekker !!
Tompoezen ook.. ! :S Welke moet ik nou kieze.. Heb je ook gewoon een biscuitje..??

Haha.. ja hoor heb ik speciaal taart en tompoezen gekocht wil die een bescuitje.. 
ja wat jij wil.. ik ren wel naar de winkel
:D

ja wat jij wil.. ik ren wel naar de winkel

Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.
Das heel aardig van je.. Als het teveel moeite kost wil ik ook wel een tompoes hoor..

pff.. duh ik BEN aardig
neej sorry ik begin melig te worden..
Maakt niet uit
komt de tompoes.. laten we door gaan naar het voedsel gevecht ( ook een topic)want je word zo bekogeld met je geweldige biscuitje:P

Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.
Hahah
He jammer
:P Ik deed nog niks 

Het was een waarschuwing..
!! 

deze taart wil ik graag gooien namens het 2 jarig bestaan van SNW 
*GOOIT ENORME TAART*
:O er zat een stripper in :O

*GOOIT ENORME TAART*
:O er zat een stripper in :O

*bestelt een taart.. zonder stripper en gaat aan de bar staan*

back... on full speed
7-up voor mij! Iemand nog iets? Ik trakteer.. uuhm voor uhm.. op uhm.. MIJ! heheh heee waarom is het ineens zo stil?
:D

-verwijderd-
Last edited by Guest on Mar 02, 2010 12:34am, edited 1 time in total.
Een Warme Chocolademelk voor mevrouw.. Nog slagroom?

146 posts
• Page 9 of 10
-
- Stats
-
-