Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[RPG] Voedsel gevecht!!

Nooboo
24 Posts
Dit was ooit een heel populair RPG(roleplaying)-spelletje op het ea forum, misschien een leuk idee voor hier?

Voorbeeld:
Piet - *gooit een pan tomatensoep naar Kees*
Kees - *duikt weg* *gooit een taart naar Piet*
Marietje - *een rotte tomaat naar Kees* FLATS!!! Raak! :D
Kees - GRAAAAHH wraak!!! *gooit vla in Marietjes gezicht*
enzovoort...

*gooit macaroni naar de volgende die reageert*

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts

*duikt weg**gooit 5 aardappelen terug*
Image

Nooboo
24 Posts
Dacht alleen dat jullie het ook een leuk spel zouden vinden, ik ben ook maar een nieuwkomer :roll:

*krijgt 5 aardappelen tegen haar hoofd* :hoofdpijn2:
*smeert Catdog onder met pindakaas*

1625 Posts
blacklist is niet voor spelletjes...anders kun je gelijk overal de spelletjes verwijderen ;)

*haat pindakaas**pakt de aardappelpurree en gooit het helemaal over suzanna*
Image

Team Llama
482 Posts
dan nog dit is een spel dat zo bekent is dat je als nieuwkomer zegt dat je iets hebt bedagt wat eigelijk niet waar is dus gooi ik 10 snowboards met 18 appels op elk en gooit ze naar naar naar Catdog met een l
yes m'n cd's weer gevonden nu nog seizoenen kopen

1061 Posts
Ik denk niet dat diegene daar op het EA-forum dit zelf bedacht heeft en er geen... (hoe noem je dat) dat het niet van hun is... Maar ik vindt dit spelletje niet echt zoveel aan en ook niet zo orgineel bedacht dus... *loopt de deur weer uit... hó wacht, ik wil eerst nog even dit zeggen...:* Die Blacklist maken we voornamelijk om downloads (denk maar aan alles wat je maakt in Bodyshop, SimPE en Homecrafter) die openbaar op het internet worden gezet dat die gejat kunnen worden en als je er een duidelijke copyright (c) op hebt zitten is dat strafbaar. Het doel van die Blacklist is om die mensen te straffen die SIMcontent met een duidelijke copyright gewoon jatten van andere sites en net doen alsof ze het zelf hebben gemaakt wat natuurlijk erg achterlijk is. Zó, dan hebben jullie nu een beetje meer idee van wat het doel is van de Blacklist die Rosana maakt.

Voor diegenen op dit topic die nog niet weten wat de Blacklist is,
---> http://blacklist.simsnetwork.com/ <---
WillemSV

Nooboo
24 Posts
Ok bedankt voor de uitleg, maar ik vind de abc spelletjes hier op het forum ook niet zo origineel bedacht (heb nix tegen abc spelletjes)

En dan gaan we nu weer ontopic
*kiepert een hele pan erwtensoep over Catdog heen*

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ja kom mensen genoeg gezeurt nu :p het is allemaal duidelijk on-topic terug graag :)

*ontwijkt die 18 appels maar struikelt over een gemorste vlek pindakaas* *gooit rotte tomaten zonder te kijken waarheen*

1625 Posts
*ziet dat de tomaten op pauk landen* *gooit er nog wat zure melk overheen :D*
Image

1024 Posts
*roept WAT IS HIER AAN DE HAND*
*krijgt een verdwaalde tomaat op zijn hoofd :frusty: , pakt een stokbrood en gooit deze door de kamer* :lol:

1817 Posts
Dank je Pupi ik wou net wat erover zeggen :P

Ziet dat Catdog melk over pauk heen gooit, rent erheen en pepert pauk in met Slasaus
Image
:: GET CHROME ::

1829 Posts

*pakt de tuinslang om iedereen schoon te spuiten* *iedereen blij..en doorweekt* *heeft slim plannetje en pakt de chocolade saus en begint die in de rondte te gooien*

1625 Posts
*duikt onder de tafel en blijft schoon**ziet de punch en gooit de hele schaal over SHAR*
Image

1817 Posts
*Zit helemaal onder de Chocola, pakt de soesjes en drukt ze allemaal in Shars gezicht uit*
Image
:: GET CHROME ::

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
haha heb ooit zoiets soortgelijksgedaan met Eva op TS (opt einde stuurde ik haar naar de maan :p maar goed :wink:)

*verdedigt Shar en gooit een bus rotte melk naar Catdog en een taart naar Pessim* :tong:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

• Stats