Hoe creëer jij het universum?

Darkspore Party dit weekend?

Team Llama
408 Posts
We gaan vanavond nog wel met z'n tweeën spelen (Rosana en ik dus). Wie wil meedoen verschijnt maar :) Hoe laat weten we nog niet precies, zal nog wel even duren (Rosana moet nog installeren enzo).

Volgende week anders weer, rond 21u (op zaterdag)?
Image
Webmaster The Sims Zone - Webmaster The Spore Zone - Blokjeseliminator - SNWeblogs!

SNW Webmiss
14293 Posts
Wij zitten erin... Wie mee wil doen, mijn user is Simsnetwork. :)

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Hmja, mijn oom kwam vandaag langs, tot net, en m'n nichtje is morgen jarig, dus voor mij word het nix meer. Maar volgende week zaterdag rond 21uur kan ik altijd proberen natuurlijk!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
337 Posts
Ik hoop dat het gezellig is/was. Ook al was het met z'n 2en :D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Tja eh... tegen de tijd dat we het allemaal werkend hadden, ging het weer telkens mis bij een van de 2. Is uiteindelijk opgelost maar toen was het al zo laat dat we onze wekelijkse traditie (radioshow op zaterdagavond) gingen doen ipv de game. We streamen die show vanuit de VS en dat kan dus enkel via de computers, dus dan kunnen we niet gamen. Komend weekend moet ik ff kijken hoe en wat... daar was iets mee geloof ik. Kom ik nog op terug.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Ik heb zelf de laatste tijd ook minder tijd maar k hoop binnenkort weer!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja PHC volgen wij al ruim 5 jaar, ieder weekend. Echt een traditie dus. Is een humoristische radioshow met fictieve verhalen en muziek enz. Maar we hebben dus afgelopen weekend niet gespeeld. Was erg druk met m'n computers. XD

• Stats