Hoe creëer jij het universum?

DeKDeS's Avonturen: Planet Oddball avonturen

Team Llama
410 Posts

Om te beginnen wil ik wel even zeggen dat de links gaan verwijzen naar de US sporepedia, gezien de NL sporepedia niet altijd even fijn werkt bij mij.

Hier zijn mijn avonturen tot nu toe: (links naar sporepedia in de plaatjes)

Planet oddball
Image
Dit is eigenlijk gewoon een template, 1 van de eerste op sporepedia waarin het gewoon een voorbeeld is hoe je met de avonturen editor terraform tools een naam in een planeet tekent.

2009-The Oddballoddian Odyssey
Image
Mijn eerste "echte avontuur" geïnspireerd met grapjes uit 2001 A space odyssey.

Planet oddball - Maintenance
Image
Soort van vervolg op 2009-The Oddballoddian Odyssey
Avontuur tip: Let goed op wat er om je heen gebeurt, om het avontuur op te lossen moet je nadenken, er zijn gedeeltes waarin er niet simpelweg wordt gezegd wat de volgende stap is, maar wie slim nadenkt komt er wel uit.
Dit avontuur kreeg in het begin een downrate, simpelweg omdat sommige mensen liever op papier hebben wat ze moeten doen ipv zelf ff na te denken. wat je ook doet SKIP NOOIT de tussenliggende "inspecteer" filmpjes, deze geven je hints.

Planet oddball - The doorway
Image
Deze is "sneaky" Hint: soms zeggen ze dat je juist niet achterom moet kijken voordat je een keuze neemt"

Bij deze wou ik het even laten, maar ik heb nog veel meer avonturen in petto.

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Merendeel van deze avonturen heb ik natuurlijk al gespeeld, en eigenlijk zit er in allemaal wel een beetje humor ... Logisch er zitten Oddballs in (vreemde ballen :P)

Ze zijn top, dekdes.....

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik denk dat ik de komende keer in Spore wat avonturen ga proberen. Ik heb er pas 2 gehad ofzo en maar een ervan lukte. Was te nerveus van, oh jee wat moet ik nou doen enzo :P

• Stats