Hoe creëer jij het universum?

VRAAGJE!

Nooboo
24 Posts
Jha,, umm.. ik werd aangevallen door een troep.. ik wilde vriendschap sluiten,, maar ze wonen echt vlakbij mijn volkje,, wat kan ik heb beste doen ?

Team Llama
408 Posts
Als je de bonus heb kun je de Sirene doen (blauwe knop bij het sociale gebeuren, groen en rood... volgens mij moet je als Herbivoor uit het celstadium komen). Dan gaan wezens die dichtbij genoeg zijn dansen, en dan kun je ze vriendelijk benaderen (dansen, zingen, enzovoort). Na 1x succesvol een ander wezen onder de indruk maken van jouw kunsten, zal de andere troep je met rust laten. Je kunt dan natuurlijk ook verder vriendschap sluiten.

Of je slacht ze gewoon een voor een af, linksboven zie je telkens hoeveel je er nog moet vermoorden om hun soort uit te roeien. Je hoeft dus niet per se alle wezens van die soort te doden, alleen zoveel als daar staat.

Zorg in beide gevallen dat je zelf een troep hebt met daarin zoveel mogelijk wezens, van je eigen soort of van een andere soort. En als het even kan, zorg dat er een rogue bij zit (zo'n wezen van 250 punten), die zijn wat sterker/indrukwekkender. Succes.
Image
Webmaster The Sims Zone - Webmaster The Spore Zone - Blokjeseliminator - SNWeblogs!

• Stats