Hoe creëer jij het universum?

Creaties van Roosj95

Nooboo
24 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Roosj95 wrote:dit is mijn 1e wezen "spekkie"

Ziet er cool uit hoor :D

Nooboo
24 Posts

Dit is weer een ander wezen.. Snoopy

SNW Webmiss
14293 Posts

Cool hoor. Heb je ook al wezens laten evolven? :D

Nooboo
24 Posts
Roosj95 wrote:Dankje :P

Cool hoor. Heb je ook al wezens laten evolven? :D

evolven?

Nooboo
24 Posts
Nog een ander wezen... Huppel de eenhoorn..

SNW Webmiss
14293 Posts

Met evolven bedoel ik, evolueren, dus, is je cell/creature beestje al verder "ontwikkelt" :D

Nooboo
24 Posts

Met evolven bedoel ik, evolueren, dus, is je cell/creature beestje al verder "ontwikkelt" :D

Jhaa,, Ik zit bij de 4e fase ; dat je steden kunt maken en stukken land kan veroveren,, (dan speel ik met die eenhoorn,,)
Maar ik moet nog 1 opdracht vervullen en ik zit in de ruimte fase :)

SNW Webmiss
14293 Posts
Rosana wrote:Leuk!

Jhaa,, Ik zit bij de 4e fase ; dat je steden kunt maken en stukken land kan veroveren,, (dan speel ik met die eenhoorn,,)
Maar ik moet nog 1 opdracht vervullen en ik zit in de ruimte fase :)

Cool! Ikzelf vind de ruimtefase het leukst, daar keek ik ook erg naar uit :D

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Ik heb er zelf ook wat, alleen dan wel op m'n andere PC, handig he. ^^
Maarja, hoe krijg je die plaatjes zo groot? Bij '' Mijn sporecreaties '', en dan in de Sub-map ''Wezens'' is het echt klein bij mij, niet zo ''groot''.

Sorry voor het deels offtopic, maar vond het niet relevant om een nieuw topic voor zoiets te maken.

En even on a side note: Wat gebeurt er als je de ruimtefase hebt volbracht eigenlijk? Want ik zit daar nu ook. Kan je daarna niets verder meer? Dat zou wel saai zijn..
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
408 Posts
Hippe wezens Roosj95! Ik ben het er mee eens dat je even je username moet laten weten, dan krijgen we al je creaties vanzelf in onze spellen :)

Jean wrote:Maarja, hoe krijg je die plaatjes zo groot? Bij '' Mijn sporecreaties '', en dan in de Sub-map ''Wezens'' is het echt klein bij mij, niet zo ''groot''.

Ga naar je Spore profiel op spore.com, daar kun je ook een 256x256 plaatje vanaf plukken (en met de [ creature ] tag hier gebruiken, zie een ander topic).

Jean wrote:En even on a side note: Wat gebeurt er als je de ruimtefase hebt volbracht eigenlijk? Want ik zit daar nu ook. Kan je daarna niets verder meer? Dat zou wel saai zijn..

Je kunt het niet echt uitspelen. Je kunt naar het centrum gaan, je kunt de grox proberen te verslaan (of bevriend te raken), en verder kun je doen wat je wil. Gewoon een sandbox waarmee je kunt doen wat je leuk vindt :)
Image
Webmaster The Sims Zone - Webmaster The Spore Zone - Blokjeseliminator - SNWeblogs!

2137 Posts
Kan je niet meer terug naar de celfase als je dat wilt, of een fase spelen naar keuze met je eigen gemaakte beestje, als je de ruimte fase hebt ''volbracht'' ?

zonee, jammer dan zeg :tears:
Nog even een deels offtopic vraagje :P Als ik een wezen heb gemaakt met de Wezenmaker, krijg je dat dan METEEN in je eigen spel met bijv de Wezen Fase van een andere planeet? Of moet het echt mijn planeet zijn? Iig, krijg je wezens meteen te zien in de ''wereld'' ( jeweetwel dat je vrienden met ze kan worden of vijand ) nadat je ze gemaakt en opgeslagen hebt?
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Jean wrote:Kan je niet meer terug naar de celfase als je dat wilt, of een fase spelen naar keuze met je eigen gemaakte beestje, als je de ruimte fase hebt ''volbracht'' ?

zonee, jammer dan zeg :tears:

Je kunt niet echt terug naar de celfase nee, niet met het wezen dat al in de daaropvolgende fases zit. Maar je kunt wel altijd vanaf de tribe fase beginnen met een al bestaand wezen wat je dan kunt selecteren. Dat is dan wel weer een op zichzelf staand wezen, als je snapt wat ik bedoel. Dat wezen krijgt eigen eigenschappen naarmate je het spel speelt in de tribe, civ en space fases, daardoor is het nooit echt hetzelfde wezen als op een andere planeet/saved game.

Jean wrote:Nog even een deels offtopic vraagje :P Als ik een wezen heb gemaakt met de Wezenmaker, krijg je dat dan METEEN in je eigen spel met bijv de Wezen Fase van een andere planeet? Of moet het echt mijn planeet zijn? Iig, krijg je wezens meteen te zien in de ''wereld'' ( jeweetwel dat je vrienden met ze kan worden of vijand ) nadat je ze gemaakt en opgeslagen hebt?

Bedoel je of anderen jouw creature meteen zien? Of bedoel je echt in je eigen spel? Bij mij merk ik dat ik nadat ik in de space stage zit met een bepaald empire, dat daar wel nieuwe items bijkomen op bepaalde planeten. Maar ik weet niet precies of je een nieuw wezen tegen kunt komen als je nog in een wezenfase zit. Oeh, verwarrend dit :p

1024 Posts
Jean wrote:Nog even een deels offtopic vraagje :P Als ik een wezen heb gemaakt met de Wezenmaker, krijg je dat dan METEEN in je eigen spel met bijv de Wezen Fase van een andere planeet? Of moet het echt mijn planeet zijn? Iig, krijg je wezens meteen te zien in de ''wereld'' ( jeweetwel dat je vrienden met ze kan worden of vijand ) nadat je ze gemaakt en opgeslagen hebt?

Wat je zelf maakt in de Wezenmaker zie je regelmatig terug in je spel. Alle fases in de ontwikkeling naar de stamfase (en verder) worden namelijk opgeslagen.
Het is zelfs mogelijk dat je op een verlaten planeet ineens al je eigen beestjes terug vindt.

Rosana wrote:Bedoel je of anderen jouw creature meteen zien? Of bedoel je echt in je eigen spel? Bij mij merk ik dat ik nadat ik in de space stage zit met een bepaald empire, dat daar wel nieuwe items bijkomen op bepaalde planeten. Maar ik weet niet precies of je een nieuw wezen tegen kunt komen als je nog in een wezenfase zit. Oeh, verwarrend dit :p

In de ruimtefase komen er inderdaad steeds nieuwe items bij. Maar ook nieuwe wezens, als je tenminste aan het begin van je spel "geen thema" geselecteerd hebt.
Toch is dit niet helemaal kloppend. Heb een save lopen met als thema "eigen wezens", maar vanaf de ruimtefase kom ik dan ook weer van alles tegen. Maxis, buddies, dus .... er is genoeg mogelijk ondanks (idd, Cheetah) de sandbox-mode als je eenmaal de ruimte ingeschoten bent.

• Stats