Hoe creëer jij het universum?

Heeft iemand hier nu al de DS versie?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ikzelf heb hem nog niet. Financieel gezien is het beter als ik er voorlopig mee wacht. Ik wil hem dus nog wel gaan kopen. En mij kennende vind ik het spel wel leuk. In Londen heb ik er maar heel even mee gespeeld. Het is een verhaal-achtig iets, dus een goed idee ervan kreeg ik niet. Daarom dat ik dit topic geopend heb hier. Wat vind jij van de DS versie? Is ie leuk? Gaat ie snel vervelen? Ik heb nogal wat games op mijn lijst staan die ik nog moet kopen (Apartment Life, Cute & Creepy, MySims PC, MySims Kingdom Wii, MySims Kingdom DS, nieuwe stuff pack van Sims 2 etc), dus ik wil graag weten of dit spel de moeite is om binnen een bepaalde tijd aan te schaffen.

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Mijn oudste heeft de DS versie gekocht, ik heb (nog) niet de moeite genomen om ernaar te kijken. Heb het veel te druk met mijn eigen Spore op de PC (en De Sims, en FIFA08, en ... weet ik veel).
De gameplay is beduidend anders, dat is me wel opgevallen. Ik zal mijn zoon even polsen over de DS versie. Hopelijk kan ik dan iets meer vertellen....

SNW Webmiss
14293 Posts
Paul wrote:Mijn oudste heeft de DS versie gekocht, ik heb (nog) niet de moeite genomen om ernaar te kijken. Heb het veel te druk met mijn eigen Spore op de PC (en De Sims, en FIFA08, en ... weet ik veel).
De gameplay is beduidend anders, dat is me wel opgevallen. Ik zal mijn zoon even polsen over de DS versie. Hopelijk kan ik dan iets meer vertellen....

Dank je! :)

Nooboo
5 Posts
Ik heb het spel op de DS. Maar zelf vind ik de PC versie beter. Op de DS is hij ook wel leuk maar minder ;)

SNW Webmiss
14293 Posts
Sem wrote:Ik heb het spel op de DS. Maar zelf vind ik de PC versie beter. Op de DS is hij ook wel leuk maar minder ;)

Dat is denk ik met veel spellen die op de PC, console en handhelds te krijgen zijn. De handheld versies zijn vaak wel leuk, voor onderweg :p Voor thuis pak je toch sneller de PC :D

• Stats