Hoe creëer jij het universum?

Valor Tribe Sporecast

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
De eerste Sporecast staat online, het enige dat nog mist is de ruimtewezenfase van de Valor, een nogal strijdlustige omnivoor.

Check hem op deze link of voeg mij toe aan je eigen Spore

SNW Webmiss
14293 Posts
Paul wrote:De eerste Sporecast staat online, het enige dat nog mist is de ruimtewezenfase van de Valor, een nogal strijdlustige omnivoor.

Check hem op deze link of voeg mij toe aan je eigen Spore

Hij laat maar een Sporecast op je profiel zien - dat is echter een andere dan je hier aangeeft (plus er staat niets in). Wss iets mis op de servers van EA denk ik.

1024 Posts
Rosana wrote:Hij laat maar een Sporecast op je profiel zien - dat is echter een andere dan je hier aangeeft (plus er staat niets in). Wss iets mis op de servers van EA denk ik.

Nee he, sta ik me gek te puzzelen om alle Valor generaties bij elkaar te krijgen, plus de voer, vaar, vlieg en ruimtetuigen, staat ie gewoon niet online...
Het stomme is, dat deze Sporecast aangemaakt is via Spore, en het heel veel moeite kostte om hen goed te krijgen.
Die lege heb ik aangemaakt via de Spore site, en die staat er wel.

Weet niet welk raadsel hierbij hoort, maar houdt de pagina in de gaten zou ik zeggen..... :confused:

SNW Webmiss
14293 Posts
Rosana wrote:Hij laat maar een Sporecast op je profiel zien - dat is echter een andere dan je hier aangeeft (plus er staat niets in). Wss iets mis op de servers van EA denk ik.

Nee he, sta ik me gek te puzzelen om alle Valor generaties bij elkaar te krijgen, plus de voer, vaar, vlieg en ruimtetuigen, staat ie gewoon niet online...
Het stomme is, dat deze Sporecast aangemaakt is via Spore, en het heel veel moeite kostte om hen goed te krijgen.
Die lege heb ik aangemaakt via de Spore site, en die staat er wel.

Weet niet welk raadsel hierbij hoort, maar houdt de pagina in de gaten zou ik zeggen..... :confused:

Ja, ik heb ook wat issues met het maken van Sporecasts via het spel. Zeker de set alleen al aanmaken (zonder dat er iets instaat) wil niet echt lukken... Mss toch via de site proberen? Ik maak ze meestal via de site omdat ik mijn items daar gemakkelijker erheen kan slepen, zoeken in het spel werkt voor geen meter voor mij en slepen kan niet in het spel. Dus ga ik vanzelf wat eerder naar de site...

1024 Posts
Heb dus de Sporecast voor Rupsator Generations via My Spore gedaan, en deze verschijnt wel op het verzamelscherm van de gemaakte Spore casts.

De Valor Tribe is verwijderd..... :tears: :cry:

SNW Webmiss
14293 Posts
Paul wrote:Heb dus de Sporecast voor Rupsator Generations via My Spore gedaan, en deze verschijnt wel op het verzamelscherm van de gemaakte Spore casts.

De Valor Tribe is verwijderd..... :tears: :cry:

Je items in het geheel? :(

1024 Posts
Nee, joh, zo gek ben ik nu weer niet. Alleen de Sporecast, want die zag toch niemand. Zet hem vanavond er weer op, met alle fases en gebouwen van de Valor Tribe....

SNW Webmiss
14293 Posts
Paul wrote:Nee, joh, zo gek ben ik nu weer niet. Alleen de Sporecast, want die zag toch niemand. Zet hem vanavond er weer op, met alle fases en gebouwen van de Valor Tribe....

Cool :nod1: Ik zie het vast wel verschijnen :D

1024 Posts
Hij staat er nu echt (hoop ik) vanaf de eerste wezenfase tot aan de ruimte fase, inclusief de gebouwen en alle voer, vaar, vlieg en ruimtetuigen...

Voor een snelle jump EVEN KLIKKEN

SNW Webmiss
14293 Posts
Hij staat er nu echt (hoop ik) vanaf de eerste wezenfase tot aan de ruimte fase, inclusief de gebouwen en alle voer, vaar, vlieg en ruimtetuigen...

Voor een snelle jump EVEN KLIKKEN

Haha, even een snelle lol tussendoor...

"Hé, kijk daar, dat ruimtetuig!"
"Dat ruimtetuig van tegenwoordig" :p
:mryellow: XD :lol:

1024 Posts
Geef toe, 't is de meest inventieve vertaling van ....craft.
Maar je hebt gelijk, :lmao: het klinkt een beetje vreemd, maar ik zat in zo'n ritme met tuigen. Alhoewel, ruimtetuig klinkt niet gek voor een spacecraft of ship.
Maar dat was geloof ik een ander topic, die ene met die leuke vernederlandse vertalingen van de in Spore gebruikte termen...... :)

SNW Webmiss
14293 Posts
Paul wrote:Geef toe, 't is de meest inventieve vertaling van ....craft.
Maar je hebt gelijk, :lmao: het klinkt een beetje vreemd, maar ik zat in zo'n ritme met tuigen

Ja, het klopt zeker :p maar het was op het eerste gezicht een erg grappige naam :p

1024 Posts
op dit moment ben ik druk bezig alle wezens, die gemaakt zijn met mijn hoofdaccount PaulV over te zetten naar mijn actieve account Sims2008.
Deze sporecast is dus verwijderd, jammer, maar helaas...... :(

• Stats