Hoe creëer jij het universum?

De releasedatum van Spore!

SNW Webmiss
14293 Posts
Spore zal wereldwijd uitkomen op 7 september 2008! Europa krijgt in dit geval voorrang op Amerika. Geloof het of niet. Maar de mensen uit de UK kunnen het spel op 5 september al krijgen en wij in NL zijn helemaal gezegend met 4 september!

Noteer in je agenda, mocht je het niet kunnen onthouden! :yay:

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts

dat gaan we onthouden yeeeh :) nau dat word wachten xd

goeten daanos ! :lmao:
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Das toch nog sneller dan ik had verwacht en Europa voor op de USA, ik geloof mijn oren niet....

SNW Webmiss
14293 Posts
SNWPaul wrote:Das toch nog sneller dan ik had verwacht en Europa voor op de USA, ik geloof mijn oren niet....

Of je ogen :p

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Dit is niet leuk, zit ik weer met maar één persoon op een forum
OK on topic, was een beetje achter als het ging om Spore, dus sta eigenlijk een beetje versteld. Maar de creatures op het forum hebben weer iets gedaan wat ik probeer te vermijden, namelijk demo's downloaden.
Dus ... ff wachten op september, kijken naar de prijs en misschien wel overstappen op Spore... (ojee, en al die Sims dan) :jump:

SNW Webmiss
14293 Posts
SNWPaul wrote:Dit is niet leuk, zit ik weer met maar één persoon op een forum

Mja, het was wel vrij laat natuurlijk. Plus je hebt in feite een soort "beta" invite gekregen voor het nieuwe forum. Dus je kunt deze maand veranderingen gaan zien hier, die anderen dus moeten missen :D

SNWPaul wrote:misschien wel overstappen op Spore... (ojee, en al die Sims dan) :jump:

Ik ga m'n Sims niet verlaten, maar ik zal wel heel goed moeten plannen wat ik wanneer speel (als ik het al speel, door tijdgebrek). Aan de andere kant moet ik soms wat vaker gewoon weekend nemen, dat doe ik namelijk niet. Ik werk gewoon elke dga van 's ochtends vroeg tot 's avonds (of zelfs 's nachts, afhankelijk van wanneer ik naar bed ga). En ik merk toch wel dat (ondanks dat ik "maar" werk achter de pc doe) ik last begin te krijgen van burn-outs. Dus misschien moet ik inderdaad mezelf wat vaker forceren om te rusten. Komt de forums wel ten goede :nod1:

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
:jump: ik niet wachten om spore te hebben :jump:

• Stats