In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

vraagje over downloaden

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
ik heb de laaste tijd heel veel gedownload wat ik nu ook aan het doen was maar ik heb een probleemke als je download kom je in winzip en dan krijg je zo een vakje met uw bestandje in en dan moete zo op extract duwen he awel bij mij is da vakje gewoon wit dus er sta ook geen bestandje in dus kan ik nimmer downloaden
Zou het kunnen zijn da je maar een een beperkt een aantal downloads kunt plaatsen in de sims of is da onbeperkt?
Of heb ik een ander probleem wie kan me helpen???
Ik heb ook al winzip opnieuw geinstalleerd ma da help ni :twisted:

Groetjes violetje :)

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
Nee ik ken sommige die met hun internet-providor (meestal bij telenet) een downloadlimiet hebben elke maand en als je die overschrijdt kan je niks meer downloaden gewoon eventjes niets meer downloaden en laten zakken doen de meeste! mja weet niet of dat echt veel helpt want ik heb het niet met ADSL

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ik begrijp het ni goed :oops: heb je nu problemen met het downloaden of het winzippen? want als het aan het downloaden ligt kan het wel zijn wat Pupijama zegt hoor, maar van winzip zelf ken ik ni zoo veel... heb het mezelf wa aangeleerd, maar ben er zeker van dat Rosana of iemand anders wel kan helpen :) ohja ik denk niet dat je beperkingen hebt wat je allemaal kan downloaden en in de sims zetten dus daar zal het DENK IK wel ni aan liggen.
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

182 Posts
maar dat is het niet hoor d klopt bij adsl is da maar dat is het niet

Groetjes violetje

182 Posts
hij download het bestandje maar het kaderke waar uw bestandje in sta blijft gewoon leeg

Groetjes violetje

182 Posts
als je wil kan ik je op msn een screenshot laten zien wat er gebeurd.
Moet je wel je emailadres geven

Groetjes violetje

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ahzo tja ik kan je mijn e-mailadres wel geve hoor, maar ik zou je dan nog niet kunne helpen :wink: maar begrijp nu wel wat je bedoelt. heb je de evaluatieversie van winzip? want miss dat je 30 dagen om zijn ofzo en dat het dan ni meer lukt? ach ik ben gwn wild aan het gokke eigelek want kweet t ni :oops: *roept Rosana* :p waar is ze nu als ge ze nodig hebt éh :wink:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

182 Posts
ja ik weet da van die 30dagen maar das het ook niet ze
ik hoop dat iemand me kan helpen want had juist een mooie download gevonden :D

Groetjes violetje

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
nja er zal wel iemand kunne helpe hoor :wink: alleen zijn ze nu ff niet op de site... welke download was het dan?
Image

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
Violetje...misschien had je eht niet door, maar je deed een TRIPLE POST binnen 10 minuten...dat kun je ook bewerken en in een post zetten dat is slimmer, want op sommige sites word je daarvoor EEN JAAR geband!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
een jaar... das ook lang. veel te lang gewoon. ik denk na een waarschuwing da ze het dan wel doorhebben of miss een week banne maar een jaar? OVERDREVE :p
Image

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
jah maar ach jah...sommige site houders zijn zielig...en vinden dat irri
maar ik vind dat wel stom als ze dat doen met iemand die egt een probleem heeft

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ach geef maar toe Saaron jij wou het ook doen :p :lol:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hey violetje. Ik zou gewoon eens op het bestand rechtermuisknop doen, dan 'Extract here' of 'Hier uitpakken'. Als dat lukt, kopieer je die spullen naar de juiste map :D als het niet lukt, is het bestand misschien corrupt, maar dat zou WinZip wel aangeven... Als het bestand corrupt is, raad ik je aan het gewoon nog een keertje te downloaden... :D ik hoop dat het nu wel lukt :D Sorry van mijn late reactie, k was weg en het liep uit :(

182 Posts
maar er komt dus geen betandje na ik gedownload heb.Hij doet het zelfs niet bij download van snw.En van die triple post ik wist zelf ni dat da besta :D

Groetjes violetje

• Stats