In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Transmogrifier

Gebruik jij Transmogrifier?

Ja, regelmatig!
1
8%
Nee, ik weet niet hoe dat moet
10
83%
Nee, want ik download liever dingen van anderen
1
8%

Total votes : 12

SNW Webmiss
14293 Posts
Het alom bekende programma om objecten mee te maken voor The Sims. Klik hier om het te downloaden :D
Last edited by Rosana on Mar 15, 2006 1:24am, edited 2 times in total.

Myshuno Addict
908 Posts
Vroeger had ik dat programma, nu niet meer... :( Het was wel leuk om voorwerpen die makkelijk te kleuren zijn [bijv. de schildersezel] te maken, de meer ingewikkelde waren niet voor mij :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind Transmogrifier heel erg handig. En met de juiste tekenprogramma's (bv. Fireworks, PhotoShop of Paint Shop Pro) kun je veel oefenen en dan gaat het steeds beter... :) Ik doe meestal alleen recolors van objecten maar soms zijn er ook uitzonderingen.
De tekenprogramma's maken het veel makkelijker dan bijvoorbeeld Paint. Want als ik alleen Paint had dan zou ik ook geen objecten maken denk ik :P

Myshuno Addict
908 Posts
Ik gebruikte ook PhotoShop, Paint is inderdaad geen goed programma hiervoor :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik gebruik eigenlijk voor alles Fireworks, das eigenlijk net zoiets als PhotoShop, maar ik ben Fireworks meer gewend als PhotoShop :P

Photoshop gebruik ik voor TGA bestanden, die The Sims Creator ook gebruikt (handig met skins maken)

Nooboo
23 Posts
fireworks heb ik ook, want die had ik nodig om een foto album te maken met dreamweaver

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik downloade eerder dingen van andere sites voor mijn sims ik had niet echt programma's om er dingen mee zelf te maken, met bodyshop maak ik wel zelf skins, ik gebruik photoshop daarvoor.

ik krijg binnenkort psp ook dus ik zal photoshop en psp gebruiken,
mah zelfs objecten maken is niets voor mij ik heb het ook nog nooit geprobeerd
ahja iedereen zij keuze hé

byebye pupijama

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben ooit begonnen met skins maken, maar nu maak ik ook objecten :P maar niemand is verplicht om zelf dingen te maken ;)

Silly Social Bunny
51 Posts
Het lijkt mij heel leuk om zelf objecten te maken, maar het lijkt me wel super moeilijk...ik heb dan waarschijnlijk ook nog eens een voordeel doordat ik met photoshop wel aardig overweg kan. Ik denk dat ik eens een gok waag en het gewoon ga proberen. Niet geschoten is altijd mis toch?
I'm a magic superstar sim, with a lots of animals, i'm in Greece on vacation with my own hot date. And well, i have a pretty luxe life.

SIMS :love:

Servo's Slave
104 Posts
kan iemnd het miss uitleggen ?

Edit :

ik snap het al

Gnome Collector
85 Posts
hoe down je zon winzip bestand ofzo en waar moet jet zetten.
Image

Gnome Collector
79 Posts
ik heb ook photoshop, die gebruik ik gewoon voor mijn eigen website maar ik zal dat programma ook eens downloaden ;) Kijken of ik aan de slag kan met mijn eigen voorwerpen maken :)
Als je zo'n WINZIP bestand download heb je dus WINZIP of WINRAR nodig om dat bestand te kunnen downloaden. Die programma's kun je downloaden op download.com als je dat hebt kun je het bestandje laten uitpakken en alles gebruiken.

• Stats