In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Ontvoerd door aliens :O

Is een sim van jou oook al eens ontvoerd door een alien?

Ja
14
64%
Nee
8
36%

Total votes : 22

SNW Webmiss
14293 Posts
zou beetje raar zijn, als wij ook al werden ontvoerd :p haha lol!

Servo's Slave
107 Posts
Image
KizzzZZzZ JoJessica

Nooboo
4 Posts
jammer dat Mij sim niet door elians is geontvoerd :(
ik wil dat ook eens zien :evil:

Silly Social Bunny
51 Posts
Zo dat lijkt me wel grappig om mee te maken. Is je sim door de telescoop aan het kijken istie ineens floep zomaar weg!
I'm a magic superstar sim, with a lots of animals, i'm in Greece on vacation with my own hot date. And well, i have a pretty luxe life.

SIMS :love:

Servo's Slave
147 Posts
Ik wil dat niet. Mijn sims zijn héél serieus aan een cariere bezig, en groene kinderen passen daar niet in. Ik heb al zombie sims, vampier sims en celebrity sims. Als ik alien sims wil geef ik ze wel een groene huid. De laatste keer dat ik expres een alien kindje wilde, heb ik een hele avond voor niks gespeeld. Als ik een groene wil, dan maak ik hem wel. Ik was bezig met een adelijke familie sims, en die werden twee keer ontvoerd. Ik moest telkens het spel opnieuw laden. Ik wil geen groen bloed in mijn blauw bloed, en als mijn adelijke sim kinderen met een alien trouwen dan onterf ik ze :p
Image

Terrible Townie
25 Posts
Dat heb ik ook al vaak meegemaakt. Is wel grappig

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ik heb het nog nooit gehad bij mijn familie's, maar ja ik koop ook bijna nooit een telescoop tenzij het een wens is, en dan vergeet ik meestal dat ik dat ding heb staan om erdoor te kijken. 'k heb wel een keer met de familie Aagje gespeeld (denk toch dat ze zo heetten) en daar wordt je zowat onmiddelijk ontvoerd. (die blonde gast) terwijl de andere (zwart haar en brilletje) zwanger is. als ik dan überhaupt door het ding kijk wordt ik 5 sec later zowat altijd aangevallen door een buur :p flauw hoor :D :tong:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
ImageImage

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Toch is dit niet zo heel gek hoor, dit kan gewoon gebeuren als je sim door zown telescoop ding kijkt in de nacht/avond, het moeilijke gedeelte is juist dat jou sim naar net ontvoerd moet worden :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

• Stats