In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Vraag Hot Date

Nooboo
2 Posts
Ik las ergens dat er een dating service is bij hot date weet iemand waar?

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Als het kan, dan is het wellicht via de telefoon (service/dienst...)
Ik weet wel dat je een dating service hebt in Nightlife. Hot Date weet ik dus niet zeker.

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Hmm, dat kan ik me ook niet herinneren van Hot Date. Bij Nightlife komt d'r inderdaad wel zo'n zigeuner ofzo die je dan tegen vergoeding wilt koppelen. :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Er zijn wel vijf NPC's ofzo in Hot Date waarmee je kunt daten, dacht ik. Op het doosje staat ook zoiets:
"Nieuwe personages om te ontmoeten en mee uit te gaan: blonde stoot, femme fatale, droomboot, salonheld en atleet)."
Ik heb er alleen zelf niet mee gespeeld, met die dates.
Last edited by Rosana on Jul 06, 2008 9:54pm, edited 1 time in total.

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Ja, dat klopt. Maar ik dacht dat de TS bedoelde van, erhm, zo iemand die dates voor je zoekt.. en die zit er volgens mij niet in.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
SNW_Mipas wrote:Ja, dat klopt. Maar ik dacht dat de TS bedoelde van, erhm, zo iemand die dates voor je zoekt.. en die zit er volgens mij niet in.

Nee, dat is volgens mij alleen in Nightlife. Als het in Hot Date wel mogelijk is, dan is het via de telefoon.

• Stats