In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Welke pakketten heb je allemaal?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb even een vraagje aan jullie. Het is van belang zodat ik weet welke pakketten jullie allemaal hebben... Dus geef ajb antwoord op dit berichtje :wink:

Ikzelf heb alle pakketten...
(The Sims, The Sims Deluxe, The Sims Collector's Edition, The Sims Het Rijke Leven, The Sims Party, The Sims Hot Date, The Sims Op Vakantie, The Sims Beestenboel, The Sims Superstar, The Sims Abracadabra)

SNW Webmiss
14293 Posts
Als niemand hierop reageert, kan ik ook geen rekenign houden met de downloads die ik maak... :(

Team Llama
304 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
304 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja inderdaad, ik had een hoop berichten aangemaakt waar nooit op is gereageerd :D Nu maar hopen dat de rest ook mee gaat doen :)

Nooboo
7 Posts
Ik heb alle Paketten van de Sims (alleen Simsonline niet deze kan ik negens kopen).
Ook alle aanvullende paketten heb ik, vindt er niets aan.
Ook de playstation Sims gehad maar verkocht. Kan maar een spel tegelijker tijd spelen en de Pc game vindt ik de leukste.
Groetjes Nicky
Pluk de dag zoals hij is.

SNW Webmiss
14293 Posts
The Sims Online kun je wel kopen hoor :D Bij bol.com kun je TSO kopen. Welke aanvullende pakketten vind je niet leuk eigenlijk?

Nooboo
7 Posts

Ik had het pakket bij Bol.com bestelt, maar die kan het niet meer leveren.
Dus geen Sims on Line bij Bol.com.
Welke aanvullende paketten die ik niet leuk vindt is That's life 1 en 2.
Kan er niets mee.
(heb je nog gekeken of je een flatcoater kon maken.)
Groetjes Nicky.
Pluk de dag zoals hij is.

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh jammer dat ze die niet meer kunnen verkopen :(
Heb je That's Life en That's Life 2?? Waar heb je die gekocht dan? Want ik zou die graag nog een keer ergens kopen, om te kijken wat het nou precies is...

Ik heb je net een PM gestuurd over de skins :)

Nooboo
1 Posts
hey ik heb the sims deluxe double deluxe house party en beestenboel de rest ga ik nog kopen want er was wat fout gegaan bij het installeer van die dingen met de cd's van mijn vriendin maar die heb ik. xxx

Gnome Collector
86 Posts
Ik heb de gewone sims + alle uitbreidingen. Niet de Luxe.

Tot dusver vind ik acrabadaba de leukste.

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
Ik heb deluxe,hot date,beestenboel en superstar de andere wou ik nog kopen maar heb me bedacht omdat ze die waarschijnlijk ook voor the sims 2 gaan maken en omdat ik the sims nog maar speel deze zomer en in september en knip ik alle opgeslagen spullen en daarna bye bye the sims

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb nu tijdelijk niks meer geïnstalleerd van The Sims, omdat ik m'n PC aan het uitzoeken was.. ik ga het ngo wel opnieuw installeren (alle pakketten) ook al is er straks De Sims 2, ik zal nog best weleens The Sims spelen :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb hot date, vakantie en super star, maar ik ben nog wel van plan om de rest te kopen als ik TS2 ff beu ben (volgend jaar ofzo :wink:) en er nog geen expansion pack uit is van TS2 ofcours :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

• Stats