In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Rare telefoontjes

Gnome Collector
88 Posts
SNW_mogway wrote:ik heb die biljart, zombie en ontvoering nog nooit gehad.
Het leuke is als sims spelen in bad dat doen ze een piraat na althans bij mij :D

Ik heb die andere per toeval gehad. Verloor sim uit het oog, wordt die gelijk ontvoerd. -_-"

Piraat? xD Maak eens een screen. Of ik moet dat drastisch eens zelf gaan uittesten. Als de pc het tenminste dan doet en ik mijn spel kan vinden en de tijd ervoor. :uhm:

Servo's Slave
147 Posts
Sim teens schijnen ook van huis weg te kunnen lopen. Dan worden ze weer door de politie thuis gebracht. Heb ik nog nooit gehad, maar een meisje op mijn school vertelde dat.
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ja dat klopt tieners kunnen van huis weglopen als de relatie score min 20 is met beide ouders (of het moet meer in de min zijn)
ik moest dat een x doen met een challenge was best wel moeilijk om je sim z'n leven zo te vergallen

@ljipkje probeer het eens een x uit :P muhahahah, de familie die dat altijd deed heb ik niet meer, maar als je sims speels genoeg zijn dan doen ze het ook, meestal uit zichzelf ugh :(

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik weet ook niet of het van het geslacht ofzo afhangt bij wat ze "spelen" in bad. Maar bij mij was het een vrouwelijk simmetje (ook moeder) en die zat echt te peddelen. Moet ook een raar zicht zijn. Kom je thuis, zit je moeder in bad met een ingebeelde peddel te peddelen :p :grappig:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2748 Posts
bij mij deden de mannen en de vrouwen bij de piraat, en zogenaamd verdrinken en zwemmen en op de uitkijk staan, mss ligt het ook wel aan hoe speels ze zijn

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
zwemmen kan ik me ook herinneren, maar piraat, verdrinken en op de uitkijk staan heb ik (denk ik) nog niet gehad. maar ik heb die familie ook niet meer, dus kan het niet ff uittesten
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
ImageImage

2748 Posts
het filmpje staat op sims2.com dus ik denk dat je ingelogd moet zijn om hem te bekijken

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
SNW_mogway wrote:ja dat klopt tieners kunnen van huis weglopen als de relatie score min 20 is met beide ouders (of het moet meer in de min zijn)

Hoe doe je dat? Want ik wil het eens proberen bij Lotte Plezant.

Grappig filmpje btw! :p Heb ik nog niet gehad. Bij mij ging ze echt zitten en zo jah peddelen

-edit- nevermind, ik heb t al :p oh man nu die relatie's terug opbouwen :o
Image

2748 Posts
het makkelijkste om een min relatie met de ouders te laten krijgen is om de ouders voor de ogen van de kinderen te laten vreemd gaan :D Werkt perfect LOL

• Stats