In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

5 sterren

heb jij al 5 sterren gehaald?

jah, al heel vaak
6
40%
jah, 1 keer
2
13%
nee, maar ik ben er bijna!
7
47%

Total votes : 15

Nooboo
1 Posts
hoihoi, ik had ff een vraag aan jullie... :D

hebben jullie al es 5 sterren gehad?
ik zelf wel en ik had toen ook een Ster boven me hoofd staan.
maar heel veel mensen vragen steeds aan mij
waarom het hun niet lukt en mij wel...
is het jullie al gelukt?
[the Sims]

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb al meerdere keren alle vijf de sterren gehad... soms met cheats, soms niet. Maar ik speel het de laatste tijd wat minder vanwege de website... maar ik ga weer proberen binnenkort wat meer te spelen :D

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
sorry dat ik laat antwoord...het is mij gelukt...1x maar.....met de INSTANT FAME SPELL

SNW Webmiss
14293 Posts

1829 Posts
nee :) maar ik was op een site aant kijken wat alle spreuken waren(toen kende ik deze site nog niet :oops: (zit schamend in hoekje te schamen) :oops: en daar stond het in het engels dus vanaf dat moement heb ik die spreuk gewoon vortaan instant fame genoemt.....ksou ook niet weten wat de nederlandse naam is..... :oops:

SNW Webmiss
14293 Posts
Beroemd tegen elke prijs :P hahaha (niet schamen hoor ;))

1829 Posts

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah met een spreuk is het makkelijk :P ik had geen spreuken (abracadabra ook nog niet uit) maar ik heb het wel tot 4 sterren gehaald (getrouwt met iemand van 4 sterren, ikzelf had er ook 4 gehaalt) lekker beroemd met zen 2tjes :) geen wonder dat de paparazi altijd rond mij en mijn man hing, de butler zorgde voor ons kindje (ook later gekregen :))

SNW Webmiss
14293 Posts
cool! :D ik ben altijd zo druk bezig met dingen maken dat ik bijna geen tijd meer heb om te Simmen :oops: haha, maar ik vind het nog steeds wel leuk :D en heb wel de beroemdheids spreuk een aantal keren gebruikt, want dan gaat het wel sneller (ik speel meestal mezelf en Hans dan, lol) Dus we waren met ons tweetjes beroemd :P

1829 Posts
jah ik had iemand van belang mee samen gaan wonen....bllijkt dat zij 4 sterren heeft maar geen charisma en zo!! ja hee!! en ik kreeg pas na 4 sterren van die zwarte rozen!

SNW Webmiss
14293 Posts

1829 Posts
maar weet je als er al iemand superster is en jij dan met die spreuk of zonder.....dan sta je op nr. 2 en niet 1! dus ik die mens uitnodigen in het zwembad pleuren en trapje weghalen!

SNW Webmiss
14293 Posts

Nooboo
12 Posts
hehe, wat zijn we weer lief tegen onze concurrentjes :wink:

1829 Posts
jah ik zo mn best doen, want je word met dat crystal, beroemd tegen elke prijs,(ik wist hem en heb niet gespiekt:)) daarmee word je beroemdheid en niet superster maar dan moet je gewoon een liedje opnemen of een clip ofzo...mijn clip was een flop maar ik was daarna wel mooi superster:P

• Stats