In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Wie speelt er nog The Sims (met expansions)

Speel je The Sims nog?

Ja, dagelijks!
10
24%
Ja, af en toe wel!
6
14%
Heel heel soms maar
4
10%
Nee maar dat zou ik wel weer willen
2
5%
Nee ik vind er niet zoveel meer aan
16
38%
Ik heb geen Sims (1)
4
10%

Total votes : 42

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja, precies plus ik heb gehoord dat... vanaf dees jaar?? pc's veel goeiekoper zouden worde. of toch iig hier... :uhm:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou ja, ik ga me toch over een tijdje wel weer wa concentreren op TS1, gewoon omdat ik dat nog steeds leuk vind en ni altijd hoef te doen wat leden willen. Ben net als iedereen maar menselijk :p lol

Maar blijf wel het meeste op gebied van Sims 2 doen uiteraard :p

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ik denk dat als ik de sims 1 nogis zou spele echt helemaal zoiets heb van whow hoe moet da nu weer hehe :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Nooboo
1 Posts
Ik speel the Sims nog regelmatig... omdat 1. ik geen geld heb voor Sims 2 2. als ik sims 2 probeer te downloaden zijn ze zóóó langzaam (ik download via torrents) 3. omdat ik de expansions van sims 1 leuker vind dan die van sims 2... hoewel sims 2 huisdieren me wel leuker lijkt dan sims beestenboel.

Ik wacht gewoon tot de prijs van sims 2 steeds verder zakt, haha en dan koop ik 'm wel... tot nu toe heb ik nog genoeg plezier met de sims 1 alhoewel ik soms wel denk, als ik naar screenshots kijk van: dat ziet er mooi uit!

Servo's Slave
104 Posts
Last edited by sanne295 on Jan 13, 2007 11:35am, edited 1 time in total.

Silly Social Bunny
51 Posts
Ik heb helaas, nog steeds sims 2 niet. Dus moet het tot zover nog steeds doen met sims 1. Niet dat ik dit erg vind, want aangezien ik alle uitbreidingen heb, behalve House Party, kan ik eigenlijk alles doen.

Wel baal ik dat de kwaliteit van de beelden enzovoorts slecht is vergeleken met de sims 2. Ik ben nu aan het kijken voor de goedkoopste sims 2 voor op de pc. En ik hoop dat ik deze zo snel mogelijk heb. Wel denk ik dat ik voor de sims 2 dan geen uitbreidingen ga kopen, aangezien ik denk genoeg te hebben aan het basis-spel zelf. Hoewel ik dat natuurlijk dan pas kan bepalen.

Greetz MysticalRain :hart08:
I'm a magic superstar sim, with a lots of animals, i'm in Greece on vacation with my own hot date. And well, i have a pretty luxe life.

SIMS :love:

Team Llama
277 Posts
sims 1 is vervelend gworde. alhoewel je sneller promotie maakt;)
:hart10: liefde is het enige wat meer wordt als je het met zn tweeen deelt :hart10:

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb onlangs ook weer ff De Sims 1 gespeeld omdat mijn pc eruit lag en ons ma hare pc De Sims 2 niet aankan. Maar amai! Het lukte mij niet meer om snel vrienden te maken. Ik denk dat ik er 1 heb kunnen maken. :blush:
Image

Nooboo
3 Posts
ik speel nog sims1 ik heb nog geen sims2 op computer alleen op playstation das een beetjuh saaaii,,
maar 1vraagjuh de huizen die je kunt dowloaden zijn .rar hoe krijg je ze in het spel??

SNW Webmiss
14293 Posts
In dit topic ( http://www.simsnetwerk.com/index.php?na ... pic&t=1850 ) staat wat je moet doen...

Terrible Townie
37 Posts
Ik speel de sims 1 haast nooit meer. Maar eigenlijk baal ik daar wel een beetje van.
Ik had toen de sims 1 uit was hem gekocht (toen was die nog 60 euro) en ook een stuk of 4 uitbreidingen, en ik heb er ook heel veel plezier mee gehad.. Alleen nu ik de sims 2 heb kijk er eigenlijk nooit meer echt naar.

Dat ik dus wel zonde vind van het geld dat ik er aan heb besteed.
Nu liggen ze ergens onderin een la. :P

Servo's Slave
119 Posts
Ik speelde sims 1 best vaak,, maar toen crashte de computer..
Dusja.. ik had geen zin om ze er weer opnieuw op te zetten. Misschien nu op de nieuwe computer,,
maar dan zou ik sims 2 toch veel meer doen denk ik

xx

Nooboo
3 Posts

Nooboo
1 Posts
Ik moet voorlopig nog wel sims1 spelen. Kheb een middeleeuwse computer en voorlopig nog geen geld voor een nieuwe :( Dus hier draaien de meeste 2e series van spelen niet op.
Maar ik ben er niet rouwig om. Vindh et zo ook wel leuk:p
Kus Yvon

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
woot wat een oud topic weer tot leven nee sims1 is echt verleden thijt voor mij vind het er te lelijk uitzien al mis ik wel sommige dingen van 1 in sims 2
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

• Stats