In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Simzip

Nooboo
1 Posts
hi of het hier hoort weet ik niet maar dat merk ik vanzelf wel

ik heb een hele tijd niet meer de sims gedaan maar vorig jaar had ik op een site simzip gedownload zodat ik downloads van de sims zo kon unzippen en ze gelijk goed stonden maar nu kan ik dus het programma nergens meer vinden en was mijn vraag of er iemand hier is die het heeft of weet waar ik het nog kan halen

groetjes

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Eerlijk gezegd had ik nog niet van deze utility gehoord, maar op het forum van AllTheSims vons ik een thread die erover gaat. Kijk daar even, de link staat hieronder

http://s6.invisionfree.com/AllTheSims/index.php?showtopic=19&view=getnewpost

1625 Posts
dat is toch zo'n programma voor sims1 die bij simsplus.com te krijgen is??
Image

1024 Posts
Catdog heeft idd gelijk, het is een programma voor Sims1. Mijn thread bracht me netjes naar d eerste EA Simssite, dus moet het wel voor Sims1 zijn.

Wat meteen inhoudt, dat het ws niet werkt voor Sims2 :(

Thijssie22
dat is wel jammer dat het ook niet bij sims 2 is :( :(

Thijs

SNW Webmiss
14293 Posts
Ach ja, iig op deze site kun je het meeste in .sims2pack of .sims2skin downen wat je alleen maar hoeft te dubbelklikken waarna het zichzelf installeert. Het is nog nooit zo makkelijk geweest. Het enige nadeel is dat je niet meerdere bestanden in één keer kunt installeren, dat gaat echt achter elkaar, maar ja je kunt niet alles hebben denk ik dan maar weer..

• Stats