In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Ingrediënten

SNW Webmiss
14293 Posts
Verplaatst naar de Abracadabra Special. Deze is tijdelijk offline maar komt snel weer online met alle nieuwe dingen en veranderingen :)
Last edited by Rosana on Jul 01, 2004 11:50pm, edited 1 time in total.

Nooboo
1 Posts
2 zakjes elfenpoeder(van de kinderen waarmee je ze kunt laten spelen met dat roze speelgoedhuisje)

en 1x paddestoelen

dan krijg je zo'n (voorkinderen) kristal en dat is een soort spook waarmee je kunt spelen en zo ;)

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja k weet t :D die staat al op de abracadabra special :D

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
worden je kindsimmetjes met snelgroei= drakenschubben, drakenschubben, paddenstoelen, worden ze dan voolwassen?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb die spreuk zelf niet uitgeprobeerd maar dat schijnt wel het geval te zijn ja :D ik heb het van meerdere mensen gehoord :D

1829 Posts
eindelijk, want dan kun je tog ook nog volwassen worden als kind zijnde!!
dat is ook 1 van de vele redenen waarom ik the sims 2 wil!

Nooboo
1 Posts
Rosana wrote:Ja k weet t :D die staat al op de abracadabra special :D
:lol:

Waar kan ik die abracadabra special vinden?

Groetels!
Wessie

SNW Webmiss
14293 Posts
goed kijken ;) links in de website (in het menu, een plaatje met daarop "Abracadabra Special") :D

1829 Posts
ik heb bij the sims 1 abracadabra ben ik in de mabiestad gaan wonen, nou heb ik daar veel getoverd met VOLMAAKTE TUIN en kreeg ik ineens 2 planten die je zelf niet kunt kopen: DE BONENSTAAK en DE WORTEL VAN ALLE KWAAD...maar die leuke bloem die iedereen krijgt krijg ik niej!! maar die planten groeien wel en ik maak er steeds fotos van...k weet alleen niet hoe ik die hier op deze site in mijn teksten krijg zodat jullie ze kunnen zien!

SNW Webmiss
14293 Posts
Heej Saaron, ik zal je even een pm sturen waar je screenshots en dergelijke heen kan sturen als je dat wilt, die zet ik dan wel voor je op de server. Ik ben nu momenteel bezig met een oplossing hiervoor (een systeem waarmee de leden foto's en dergelijke kunnen uploaden, waarna ik ze goed moet keuren en dus ook op de server kan zetten)

1829 Posts
thnx en ik heb je pm ontvangen en ik blijf maar fotos van die planten maken want ik heb nu 1 grote bloemendinges en 1 kleintje.....ik de 4 planten bij elkaar gezet voor de fotos

SNW Webmiss
14293 Posts
ImageImage
Image
Hier zijn je fotootjes :D

1829 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah toffe planten!! ik wou dat ik abracadabra had maar heb geen plaats meer op pc en is de moeite ni meer :(

• Stats