In SimCity gaf Will Wright je de mogelijkheid om steden te bouwen en te besturen... met The Sims kun je mensen maken en besturen!

Help Met Schilderij

Team Llama
415 Posts
Dit gaat over de sims, ik weet niet zeker of-ie hier thuis hoort maar andwoord wel ff: Ik heb dat schilderij gedownload waarmee je alle behoeftes vol krijgt maar ten eerste: Hoe krijg ik hem in het spel?
ten 2e: Ik heb al wel zon soort met van die handen, en die doet het niet... Wie kan mij helpen? :(
Fan of Robbie!
Wie kan een sim maken die op um lijkt?

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
bij de goede downloads map zetten en dan kun je hem geloofk neer hangen,

met dat 2e kan ik je niet helpen..

--------
topic staat in het verkeerde forum hoort in TS1 gedoe =P

Team Llama
415 Posts
Fan of Robbie!

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts

Team Llama
415 Posts
Fan of Robbie!

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
hue sorrie maar ik heb niet veel met de sims gespeeld :oops:
en kan je niet echt helpen :oops:

Team Llama
415 Posts
niet met de sims gespeeld? WOW, en dan tog admin op een sims ite, da;s knap :lol:
Fan of Robbie!

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
lol admin :lol: moderator !! ik heb niet gezecht dat ik er niet met de sims heb gepeeld alleen niet zo heel veel

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
volgens mij moe tje ze in iets van : C:Program FilesDownloadsThe Sims
da is hem geloofk of C:Program FilesThe SimsDownloads

Team Llama
415 Posts
Fan of Robbie!

Nooboo
4 Posts
Bozzy-2 wrote:Dit gaat over de sims, ik weet niet zeker of-ie hier thuis hoort maar andwoord wel ff: Ik heb dat schilderij gedownload waarmee je alle behoeftes vol krijgt maar ten eerste: Hoe krijg ik hem in het spel?
ten 2e: Ik heb al wel zon soort met van die handen, en die doet het niet... Wie kan mij helpen? :(

Waar kun je die downloaden?

Servo's Slave
147 Posts
Bozzy-2 wrote:Dit gaat over de sims, ik weet niet zeker of-ie hier thuis hoort maar andwoord wel ff: Ik heb dat schilderij gedownload waarmee je alle behoeftes vol krijgt maar ten eerste: Hoe krijg ik hem in het spel?

Waar kun je die downloaden?

Ik heb het even voor je opgezocht: http://www.simchaotics.com/

De meeste spullen die je daar ziet zijn gejat van andere sites. Ik weet niet of ze daar toestemming voor hebben, maar je kunt wel gewoon downloaden zonder te registreren.
Image

Nooboo
4 Posts
die is voor de sims 2, kmoet iets hebben voor de sims 1. Voor de humeur groen en vaardigheden.

Weet iemand t?

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Ik zou zo even geen object weten voor de Sims 1 wat dat effect heeft, maar je kunt ook gewoon met move_objects on je sims verwijderen en dan terug ''spawnen'', alles is dan ook groen. Succes! ;)
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
nou ik kan me nog herinneren dat er een soort douche was en daarvan ging ook alles omhoog, en er was een rooktafel ( :d die vond ik altijd errug leuk :P ) waarvan je schakenleerde en alles ging omhoog LOL
Kzal eens kijken of ik ergens iets kan vinden, heb je zelf ook al geprobeerd om dingen te zoeken via google?

Volgens mij bestaat de site met de rooktafel niet meer :s het schilderij heb ik niet kunnen vinden, de meeste sites zijn overgegaan op sims 2, en ik heb geen enkele site nog van sims 1

• Stats