Alles over SimCity vind je hier...

Speelt er hier iemand nog met Simcity 4?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vroeg me af of er nog mensen waren die met Simcity 4 spelen? Ikzelf krijg weinig kansen om te gamen. Maar als ik met een Simcity spel speel, is het SC4. Oh ja en Simcity op de DS.

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
nop helemaal nooit meer vroeger speelde ik wel veel simcity 3000 ofzo die was erg tof 4 heb ik niet echt veel bespeelt de nieuwste vond ik wel grappig ben de naam ff kwijt maar die was ik erg snel zat

groeten daanos
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
daanos wrote:nop helemaal nooit meer vroeger speelde ik wel veel simcity 3000 ofzo die was erg tof 4 heb ik niet echt veel bespeelt de nieuwste vond ik wel grappig ben de naam ff kwijt maar die was ik erg snel zat

groeten daanos

Nieuwe is Simcity Societies. Kijk en die trekt mij dan weer totaal niet. SC2K was fun, SC3K was eigenlijk nog beter. SC4 was gewoon ultiem. Dat vind ik eigenlijk de beste tot nu toe. Die ziet er mss minder fancy uit dan SCS, maar speelt beter. :) Mijn mening iig :p

Servo's Slave
100 Posts
Simcity 4 mag ik af en toe nog graag spelen. Ik heb ook Simcity voor DS maa daar heb ik nog niet zoveel mee gespeeld. Momenteel slokt spore sowieso mijn aandacht op.

Simcity Societies, was dat niet die belachelijke met die clown-steden, die niet eens door Maxis gemaakt is?

SNW Webmiss
14293 Posts
Resie wrote:Simcity 4 mag ik af en toe nog graag spelen. Ik heb ook Simcity voor DS maa daar heb ik nog niet zoveel mee gespeeld. Momenteel slokt spore sowieso mijn aandacht op.

Simcity Societies, was dat niet die belachelijke met die clown-steden, die niet eens door Maxis gemaakt is?

Yup, dat is de SCS waarover we het hadden :p Ikzelf heb de Simcity Box en daar zit SCS in met expansion. Maar ik vind t maar niks eigenlijk :( SC4 speel ik af en toe nog. Pas geleden had ik zo nog een week waarin ik af en aan Sims speelde en dan weer SC4 :p Dat lukt nu met Spore helemaal niet meer lol. Oh ennehm SC voor de DS heb ik ook. Ik kan alleen niet verder, de stad is vol en ik kan dus niet meer uitbreiden... Jammer dat je maar 1 saved game erop kunt hebben...

• Stats