Alles over SimCity vind je hier...

SImcityDS?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb sinds kerst SimCity DS en heb het zover mogelijk 'uitgespeeld', zover je SimCity uit kunt spelen natuurlijk.

De reden dat ik dit nou post, is omdat ik in de periode dat ik heb gespeeld, geen 'buren' kon contacteren over deals. De stad heeft geen buren zeg maar... Is dat normaal?

Verder vraag ik me af of je per se andere mensen in de buurt moet hebben om dingen uit te kunnen wisselen? Ik ken namelijk niet direct iemand in de buurt die met mij zou kunnen uitwisselen...

En ik vraag me ook af of je echt maar 1 stad kunt spelen? Want als je al met een stad bezig bent, kun je alleen die stad nog spelen (of je moet helemaal opnieuw beginnen, maar dan ben je die andere stad wel kwijt...)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik heb het spel ook, maar ben niet echt ver lol. zal weer eens moeten gaan spelen

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik hoorde van een bepaald iemand :p :p :p :p dat ie niet zo leuk was? Alleen ik ben best wel een Simcity fan, altijd al geweest :p dus deze valt goed in de smaak :lol: Maar goed, ik wil dus verder en dat lukt niet echt? Ik verdien steeeeeds meer geld en mijn stad is intussen helemaal volgebouwd :p kan echt niks meer bij :s

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
lol ik vind em wel grappig, maar nou niet echt zo van ik moet spelen zeg maar ;) ligt mss aan mij omdat ik nooit een simcity speler ben geweest

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik speelde alle SimCity's :p I'm addicted lol...

• Stats