11 posts
• Page 1 of 1
Kun je zelf buurten ontwerpen?
De buurten in De Sims 2 heb ik nou wel zo'n beetje gezien, ik vind ze ook een beetje saai.
Kun je zelf buurten maken, zelf wegen leggen enzo, zonder dat je sims 4 nodig hebt?
Veel liefs,
Draky
Kun je zelf buurten maken, zelf wegen leggen enzo, zonder dat je sims 4 nodig hebt?
Veel liefs,
Draky
Sim City 4 

Thnx, maar kan dat niet zonder?
Veel liefs Draky
Veel liefs Draky
Nee, moet met Sim City 4

nee je moet sim city 4 hebben

When you help others, you can't help helping yourself
ja, het kan ook zonder, maar das dan nie echt zelf make want het zijn vooropgestelde 'terreinen' om het zo te zeggen en daar heb je SimCity 4 niet voor nodig. maar wil je een helemaal zelf maken dan heb je het dus wel nodig...Thnx, maar kan dat niet zonder?
Veel liefs Draky
-Edit- ik denk trouwens ook dat dit in het verkeerde topic staat

Deze smiley's worden gepromoot door Tamara:

Over wat Geniusimmer?
Bij mijn weten, heeft er een tutorial over buurten gestaan op SNW. Misschien nog ergens in het archief.
Ben je echter goed in steenkolen-engels, kijk dat even naar dit topic op Simsnetwork. Tenminste, als je SimCity4 hebt én graag extra buurten wil maken.
Zeker nu je naast de basisbuurt van De Sims 2 er steeds meer buurten bij gaat krijgen, is het misschien wel interessant en leuk om deze buurten een personal touch te geven.
Ben je echter goed in steenkolen-engels, kijk dat even naar dit topic op Simsnetwork. Tenminste, als je SimCity4 hebt én graag extra buurten wil maken.
Zeker nu je naast de basisbuurt van De Sims 2 er steeds meer buurten bij gaat krijgen, is het misschien wel interessant en leuk om deze buurten een personal touch te geven.
11 posts
• Page 1 of 1
-
- Stats
-
-