Alles over SimCity vind je hier...

Kun je zelf buurten ontwerpen?

Nooboo
8 Posts
De buurten in De Sims 2 heb ik nou wel zo'n beetje gezien, ik vind ze ook een beetje saai.
Kun je zelf buurten maken, zelf wegen leggen enzo, zonder dat je sims 4 nodig hebt?

Veel liefs,
Draky

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

Nooboo
8 Posts
Veel liefs Draky

1625 Posts
Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
Image
When you help others, you can't help helping yourself

SNW Webmiss
14293 Posts
SimCity 4 is helemaal niet zo duur meer. Ik heb hem pas nog gezien (de Deluxe versie zelfs) bij de Media Markt voor (ik geloof) €14.95, dus de gewone versie zou nóg goedkoper moeten zijn.. :)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Draky wrote:Thnx, maar kan dat niet zonder?
Veel liefs Draky

ja, het kan ook zonder, maar das dan nie echt zelf make want het zijn vooropgestelde 'terreinen' om het zo te zeggen en daar heb je SimCity 4 niet voor nodig. maar wil je een helemaal zelf maken dan heb je het dus wel nodig...

-Edit- ik denk trouwens ook dat dit in het verkeerde topic staat :uhm:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik zal het eens verplaatsen want dat was me inderdaad niet opgevallen tussen alle andere topics. Staat helemaal in het verkeerde forum, foei! :p

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

1817 Posts
Image
:: GET CHROME ::

1024 Posts
Bij mijn weten, heeft er een tutorial over buurten gestaan op SNW. Misschien nog ergens in het archief.

Ben je echter goed in steenkolen-engels, kijk dat even naar dit topic op Simsnetwork. Tenminste, als je SimCity4 hebt én graag extra buurten wil maken.

Zeker nu je naast de basisbuurt van De Sims 2 er steeds meer buurten bij gaat krijgen, is het misschien wel interessant en leuk om deze buurten een personal touch te geven.

• Stats