De Sims zijn overal!

Is er behoefte aan meer info?

Meer informatie over The URBZ of niet?

Ja, het liefste vandaag nog..
4
40%
Ja, maar het kan wel wachten..
1
10%
Interesseert me eigenlijk niet
5
50%

Total votes : 10

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vroeg me af of er interesse is, in meer informatie over The URBZ op de website. Hier kan ik wel voor zorgen, maar als het jullie niets (of weinig) uithaalt, dan wacht ik daarmee.. :) Laat jullie stem horen? Of stem op z'n minst even in de poll.. (bedankt)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb eigenlijk geen idee wat het precies inhoud. Is het niet zoiets als simcity? Want in dat geval hoeft het voor mij niet, maar ik ben dan ook alleen maar geintresseerd in de sims spellen.
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee het is heel anders als SimCity. The URBZ is net zoiets als The Sims, maar dan gaat het om hun reputatie enzo.. en het is er ook niet voor de PC, alleen voor de console :)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ahzo in dat geval ben ik van mening veranderd :D . Dus stem ik op het eerste. Nota aan mezelf: eerst vragen dan stemmen :wink:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Hahaha, ach dan stem ik wel voor je op de eerste, ik stem eigenlijk nooit in m'n polls, met wat uitzonderingen :D:D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Bob & Betty's New Neighbor
174 Posts
Het lijkt mij wel leuk om er meer over te weten te komen. Het is niet zo dat ik zeg van: Ik kan overal info over de Urbz vinden. Want ik heb me al rotgezocht, maar bijna (want de officeele sites zijn wel handig) nergens kan ik (goede en leuke) info vinden. Ik zou het dus wel leuk vinden om meer info over The Urbz op de site te zien.
Het leven is te kort.. Misbruikt het niet!

SNW Webmiss
14293 Posts
Tis wel wat laat van me, maar ik ga me nu meer op De Urbz concentreren. Heb namelijk sinds (bijna) een week een console, en daarbij ook De Urbz, dus ik kan nu ook zelf info leveren enzo..

Team Llama
315 Posts
Nou ik heb een vraagje. Je moet in de Zuidwijkbrug van Stijn Kendrijk een foto maken maar ik zie Stijn Kendrijk nergens. Weet iemand antwoord op mijn vraag?
Image
For the best sportoutfits ever!

SNW Webmiss
14293 Posts
Hij heeft een hoedje op geloof ik. Ik dacht ook dat Stijn Kendrijk in Schitterveld zat, niet in de Zuidwijkbrug.. ik kan het fout hebben maar ik heb m meerdere malen in Schitterveld gezien :)

Servo's Slave
118 Posts
maar dan is eht toch met allemaal missie's?
-* Life Is But A Dream *-

Servo's Slave
104 Posts

• Stats