De Sims zijn overal!

vraagje over sims 2 op de xbox

Nooboo
2 Posts
hey allemaal, ik had even een vraagje misschien iets stom maar ben toch erg benieuwd.
ik heb al veel vaker sims gespeeld.maar nu heb ik sims2 op de xbox(echt cool!) maar het lukt me gewoon niet om kinderen te krijgen...
In het vrij spelen lukt het niet en heb het ook al geprobeerd met verschillende gezinnen!
kunne jullie me helpe :?: :?: :?:
mvg katja :D

Nooboo
12 Posts
adoptere ? mja wie weet krijgt ge dan zo'n lelijk klein monsterke:p

Srr ; ik kan j nie helpe :)

Nooboo
2 Posts
ik heb het ook al met andere gezinne geprobeerd maar gaat gewoon niet...en adoptere waar / hoe doe ik dat dan?
en hoe werkt het bij jullie dan :?: , wordt ze gewoon zo in eens zwanger of krijg je het net als bij de sims1 een bericht in beeld om te kiezen of je een kind wil of niet?
kus smile :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ik weet niet hoe het met een console is, maar bij ons om te adopteren moet je naar een telefoon gaan en dan dienst selecteren en dan staat het er bij. kweet alleen ni meer wa er dan staat, maar tis wel duidelijk. en een kind op natuurlijke wijze krijge moet je in bed duiken en dan een kind proberen te maken kiezen...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Servo's Slave
104 Posts
ze zeggen op http://www.desims2.nl dat je geen kinderen kunt krijgen ./>>>>>>????/

Nooboo
22 Posts
je kan ook geen kinderen krijgen met de sims2 op de xbox psp2 gamecube gamboy enz [sad]

Servo's Slave
104 Posts
ja maar bij de gameboy enzo is het logish en eerst zei ea dat je kinderen kon krijgen

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts
Op de Xbox, PlayStation 2 Enz. niet, nee. Maar ik vind dat het spel (ik heb hem voor de Xbox) er niet veel stommer op wordt omdat je geen kinderen kunt krijgen want op de console versie zitten er zoveel andere leuke dingen in die je op de Pc versie niet hebt.
WillemSV

• Stats