De Sims zijn overal!

Consolegames, welke?

SNW Webmiss
14293 Posts
Inmiddels weten een heleboel mensen op t forum t al wel dat ik een gamecube heb sinds een week.. Nu vraag ik me af welke games nu 'hot' zijn op de console. Ik zou graag van mensen met een console horen welke spellen ze echt een must vinden om te kopen, want ik wil me in meer dan alleen Sim games verdiepen.. Thnx alvast.. :)
Last edited by Rosana on Jan 26, 2006 1:08am, edited 1 time in total.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
goh da verschilt ook van smaak denk ik éh en welke soort spelle ge graag doet, maar ik vind persoonlijk de SSX-spellen wel leuk (snowboarden) en Splinter Cell. Final Fantasy is ook tof das zowa RPG, maar er zijn er ook veel die de gevechten saai vinden... langs de andere kant raad ik Medal Of Honor: Rising Sun af, want dat heeft maar 9 levels en niet eens een einde :s daarvan heb ik écht spijt dat ik het heb gekocht. iig veel gamingplezier! :wink:

-edit- Baldur's Gate: Dark Alliance is ook heel goed, maar wel tamelijk oud :s (van 2001)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bob & Betty's New Neighbor
182 Posts
als je een spel wilt voor meerdere personen zou ik voor mario party gaan ik heb ze ook en soms spelen we dat met 4 en dan wordt er wel wat afgelachen omdat het spel toch verschillende wendingen kan aannemen.Echter vind ik het geen aanrader dat je alleen moet spelen

Groetjes violetje

Mortimer Goth's Distant Cousin
503 Posts
hmm.....Voor de gamecube zijn niet zo echt heel veel bekende games,
maar ik zou zeggen:
- Super Smash Brothers Melee
- Mario Party 6
- The Legend of Zelda: The Wind Waker
- Prince Of Persia: Warrior Within

Je kunt natuurlijk beter ff zelf op gamespot kijken.
http://www.gamespot.com/gamecube/index.html
Daar kijk ik ook altijd voor m'n PC games en xbox games :mryellow:
Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
563 Posts
wow zijn jullie ook zo'n gamesfreaks ik begin me hier echt thuis te voelen

Team Llama
444 Posts
Mwoa, ik heb niet echt een favoriet meer, whaha :p
Ik heb zelf:
-Zelda: WindWaker
-Paper Mario
-Def Jam Fight For NY
-Zelda(ben de naam ff kwijt, whaha :p)
-Mario Kart
-De Sims erop uit(echt een flop)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
violetje wrote:als je een spel wilt voor meerdere personen zou ik voor mario party gaan ik heb ze ook en soms spelen we dat met 4 en dan wordt er wel wat afgelachen omdat het spel toch verschillende wendingen kan aannemen.Echter vind ik het geen aanrader dat je alleen moet spelen

Groetjes violetje

Ja ik heb ook Mario Party :p die is inderdaad leuk om met vrienden ofzo te doen :D

Ik heb momenteel "alleen maar":

- The Sims Erop Uit (vond deze niet zo, maar wel leuk voor af en toe)
- De Urbz (vond deze echt heel leuk)
- Mario Party 5 (leuk in gezelschap)
- Mario Kart Double Dash (veel gespeeld)

En sinds gisteren heb ik ook een PSP met daarop Burnout Legends..

Als De Sims 2 er is zorg ik wel dat ik die er ook voor heb, want daarvoor heb ik tenslotte de PSP genomen...

Tis alleen, al die spelletjes zijn zo duur, ik stond zo eens in de Free Record Shop en die is niet extreem duur ofzo maar die spelletjes, zo rond de 40-60 euro.. Ik vind dat best veel dus ik koop niet veel spellen. Mario spelletjes vind ik meestal wel leuk.. Ik vond het jammer om geen echte Yoshi game te vinden voor de gamecube..

Buiten de Mario, Sim en race spelletjes vind ik Blackhawk Down ook wel leuk maar die is er niet voor de gamecube :(

Team Llama
412 Posts
ik zelf heb ook een gamecube en importeer veel games:P in veel landen zijn ze een stuk goedkopen (vanwege euro-dollar koers)
ik ga niet alle games opnoemen die ik heb maar mijn favoriet is denk ik toch animall crossing. naast de gamecube heb ik ook een Nintendo Ds daar heb ik de urbz op die valt me wel een beetje tegen :(
en ik wacht natuurlijk geduldig af op de sims 2 kniet wachte:P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb helaas (nog) geen DS, maar wel een PSP, ik wacht eigenlijk op een berichtje van EA of ze de Urbz nog op de PSP gaan uitbrengen :p

• Stats