De Sims zijn overal!

Welke console?

Welke console heb jij?

GameCube
5
45%
PS2
2
18%
XBox
1
9%
GBA
3
27%

Total votes : 11

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vraag me eigenlijk af wat voor console het meeste in trek is. Voor diegenen die een console hebben, stem ff mee s.v.p.!

Ikzelf heb een GameCube

Natuurlijk zijn er ook fanatiekelingen die alle consoles hebben, of meerdere consoles.. Stem in dat geval op de console die je het meeste gebruikt. Bijvoorbaat dank ;)
Last edited by Rosana on Jan 26, 2006 1:05am, edited 2 times in total.

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
ik heb een ps1 en ps2 allebij met en zonder chip dus eigelijk 4 playstations

ik heb voor ps2 gekozen omdat ik dat het beste vind :)

en eigelijk wacht ik op ps3

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Tja ik heb het niet zo op merken die ik niet ken :p lol.. ff zonder dollen, ik heb altijd Nintendo's gehad dus het leek me wel gepast om ook de GameCube aan te schaffen.. Zeker omdat ik me meer in consolegames wil verdiepen.. :)

Thnx iig voor je stem

Catdog wrote:gba...maarja die staat er niet bij

Ik persoonlijk vind dat meer een handheldgame :p... maar goed ik zal m erbij zetten.. :)

1061 Posts
Xbox, ik heb zelf de Xbox. Die hebben we (ik en broers) een jaar geleden voor Sinterklaas gekozen omdat dat de krachtigste console is van de 3 (Playstation, Xbox en Gamecube). En nu we sinds kort Xbox Live hebben, zit ik (bijna) elke dag wel op Xbox Live... Dat is wel relaxed, online tegen anderen met zo'n koptelefoon dinges en dan speel ik Games zoals Halo 2 en Midtown Madness 3 - dat is ook geinig op Xbox Live (En die 2 met nog Halo (1) zijn de enigste spellen waarmee ik op Xbox Live kan). Maar 't is toch wel hééle leuke manier van Gamen. Én splitscreen tegen je broertjes/zusjes is ook wel lach'n (We hebben 4 controllers).

Ohja, vroeger hebben we ook nog zo'n SNES (Super Nintendo) gehad (hebben we nog wel ergens in de kast staan ofzo... en doet het dacht ik ook nog wel goed) ... waar ik toen in die goeie ouwe tijd ook wel véél achter zat maar we hadden daar niet zo super veel spellen voor. Mario was echt geweldig.
WillemSV

SNW Webmiss
14293 Posts
K heb de NES, SNES, N64 en GameCube.. Het is er wel beter op geworden moet ik zeggen.. Ik heb aan alle nintendo's veel plezier beleefd.. En nu weer :)

Ik denk erover over een tijdje de DS (double screen) van nintendo ook te kopen.. zal wel ff moeten sparen ervoor.. maar ik neem aan dat ook daarvoor weer games uitkomen die me interesseren..

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ik heb PS2. die hebbe ik en mn zus gekregen een aantal jaar geleden voor kerstmis. mn zus wou een dvd-speler en ik een spelconsole dus :p maar wat ik heb gehoord is dat de X-box heel goed is als graphics voor jou het belangrijkste is. nja tis ook belangrijk maar daar zijn ze naar het schijnt heel goed op... kweeni. kben best wel blij me mijne PS2 :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Gnome Collector
78 Posts
Ik heb geen een van ze maar mijn zus heeft
wel een Game boy advance xp [sad]

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik wil mss nog een GBA halen.. maar ik wou graag de gamecube om de games op tv te kunnen spelen.. ik heb persoonlijk niet zoveel tegen ps(2) maar ik heb het niet zo op XBox.. iedereen z'n eigen keuze natuurlijk.. Ik ben gewoon gewend aan Nintendo en ik vind de graphics van de Gamecube prima.. Ik heb wel vaker gehoord dat de graphics van de XBox beter zijn maar goed, XBox is gewoon technisch gezien een PC.. En ik vind t een beetje dubbelop aangezien ik al genoeg pc's hier heb *lol*

GBA is wel leuk om nog ooit eens te kopen, om ook daarin te verdiepen, als ik daar geld voor heb dan..
Last edited by Rosana on Aug 16, 2006 7:22am, edited 1 time in total.

1625 Posts
volgens mij kun je tegenwoordig beter een intendo ds kopen ipv een gba
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja maar de GBA is een heel stuk goedkoper dan de DS.. denk er mss ook eens aan dat niet iedereen overal geld voor heeft ;)

Servo's Slave
118 Posts
ik heb een N64 en een GBA en mijn broer heeft ook nog een GBA....
-* Life Is But A Dream *-

• Stats