Makkelijk te spelen, laptopvriendelijke versie van De Sims.

Castaway

Nooboo
3 Posts
Weet iemand of dit sims 2 spel uit komt voor de pc?
Ik ben namelijk wel weer toe aan iets nieuws voor mijn sims in hun luie leventje.

SNW Webmiss
14293 Posts
Je vraag staat in het verkeerde forum. Ik heb dit topic dus verplaatst naar het juiste forum.

Castaway is in het Nederlands Eilandverhalen en is er inderdaad ook voor op de PC.
Zie ook hier op de officiële Sims verhalen website: *klik*

Terrible Townie
42 Posts
(een beetje een bump, maar vandaag zijn er nieuwe screens en een trailer verschenen)
Overigens, er zit een verschil tussen Castaway en Castaway Stories. De eerste is voor de console en heet in Nederland : "Op een onbewoond eiland". De tweede is voor de pc (laptop vriendelijke versie) en heet in Nederland : "Eilandverhalen"

Maar goed, wat informatie, screens en trailer over Eilandverhalen:

Eilandverhalen komt 31 januari uit.

Boxart:
Image

Screens:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Bronnen : http://www.lessims-histoires.fr/ProductsView.aspx?id=9703 / http://sims.yahoo.com/

Trailer.
Voor de trailer zie deze link : http://www.dailymotion.com/ElectronicArts/video/x41s3k_les-sims-histoires-de-naugrages_videogames

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Ik heb het eigenlijk niet zo op die spin-offs van het origineel, maar deze fotootjes zetten me te denken. Misschien dat ik toch overstag ga. :)

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb de screenies inderdaad ook al gezien, op pers sites enz...
Maar eh, ik vind het er goed uitzien. Weet alleen niet of ik m zal kopen (beperkt budget) voorlopig...
Wil m wel hebben... Mja... Ach..

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ziet er idd goed uit, maar ik heb geen zin om het spel te kopen. Omdat ik dan eerst die andere versie ook moet kopen, maar hij's toch ook te koop voor op de PS2?? Daar zou IK dan eerder voor gaan
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Terrible Townie
42 Posts
Castaway (Op een onbewoond eiland) is voor de console.
Castaway stories (Eilandverhalen) is voor de pc.

Het zijn in principe twee verschillende spellen, maar het idee is hetzelfde en ze lijken ook voor een groot deel overeen te komen. Alleen komt dat luipaard en dat over hete kolen lopen dacht ik niet voor in de console versie.

Daarnaast zijn de apen anders. In de pc versie lijken het orang-oetans en in de console versie zijn het chimpansees.
Hoe het zit met de gameplay weet ik verder niet.

Silly Social Bunny
66 Posts
Junior is ook een luipaardje! Dus Junior moet dit spel hebben!!! :junior:
Image
:junior: Juniorrr Powerrr! :junior: Oui oui la Californie! :junior: Foto :junior:

SNW Webmiss
14293 Posts
Nou Junior, de screens die ik heb gezien laten een jaguar zien, geen luipaardje helaas. Maar goed, jaguars lijken wel op luipaardjes ;)

Zie ook Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaguar

"Hij lijkt oppervlakkig sterk op de luipaard, maar is zwaarder gebouwd en heeft een forsere rozettentekening."

Image

en

Image
Last edited by Rosana on Jan 16, 2008 9:02am, edited 3 times in total.

Terrible Townie
42 Posts
Ah, ik dacht dat dat hetzelfde was. (net zoals cheeta en jachtluipaard) Ik weet wel het verschil tussen een jachtluipaard en een luipaard. En aangezien deze wat forser was, dacht ik dus dat het iig geen jachtluipaard was.

Tevens is het best moeilijk om te zien aan een pixel versie...
Ik haal die rassen er bij huisdieren vaak echt niet uit hoor...

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh maar ik bedoelde het niet bekritiserend ofzo :p ik hou mezelf alleen al heel lang met grote katachtigen bezig :p en aan de bestandsnaam kon ik ook al zien dat ze het bij EA een Jaguar noemen. Maar ze lijken heel erg op elkaar hoor. Ik hou ze vaak genoeg ook niet uit elkaar...

Nooboo
1 Posts
ik heb de andere levensverhalen van de sims niet ik heb wel nu die van castaway.
je kunt ze allemaal appart van elkaar spelen en die andere heb je dus niet nodig.
enige nadeel dat ik nu heb is dat ik alsnog een bug heb ontdekt waar ik dus niet voorbij kom in de storymode.

SNW Webmiss
14293 Posts

Gnome Collector
79 Posts
Ik kom ook niet verder, hij zegt ergens dat je in het zwembad moet gaan en je vrienden er ook in moet roepen. Dat doe ik ook maar verder gebeurt er niks meer en het verhaal gaat niet meer verder.

Next

• Stats