Makkelijk te spelen, laptopvriendelijke versie van De Sims.

Alice en Hoofdstuk 3.

Nooboo
1 Posts
Ik zit vast bij Alice in Hoofdstuk 3; droomdate voor de honden.
Thomas zou op die dag langskomen met zijn hond. Maar dan gaat de kraan in de keuken stuk en de loodgieters hebben het te druk. En dan blijkt ook Thomas de hele tijd onbereikbaar te zijn.
Help!! Ik weet echt niet meer hoe ik nu verder kom.. Ik krijg de kraan maar niet gerepareerd (er komt geen balkje boven haar hoofd als ze het probeert, en ze geeft het na 3 sec. al op) en Thomas komt maar niet langs... Elke dag beleef ik weer hetzelfde.. De hond graaft een kuil in de tuin, Alice straft hem, en de kraan gaat stuk.. Ik kan de hond ook niet verder trainen want dan zegt Alice dat ze nog niet genoeg weet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!? :(

Nooboo
4 Posts
Heb je haar techniek al goed genoeg geleert zodat ze zelf de kraan kan maken, als ze niet genoeg techniek onder de knie heeft dan geeft ze het inderdaad snel op ;)

Nooboo
1 Posts
euhm.. je moet thomas bellen. en vragen of ie langskomt en dan ziet hij als ie komt dat de kraan kapot is en dan maakt hij hem. zo was het bij mij dan. ik heb het al uitgespeeld :P

• Stats