Makkelijk te spelen, laptopvriendelijke versie van De Sims.

Sims Levensverhaleen

Team Llama
277 Posts
ik heb een vraagje. misschien bestaat er al een topic van maar die kon ik ff niet vinde. ik ging in de winkel kijken naar de sims Levensverhalen enne ik lees wat er achterop staat. ik denk.. waar slaat dit op? het is gewoon sims met een doel om te spelen maar dat doe je meestal toch al met de sims2? of denk ik het nu helemaal verkeert. mijn eigelijke vraag is dus.. wat zit er nou in het pakket Sims Levensverhalen?
:hart10: liefde is het enige wat meer wordt als je het met zn tweeen deelt :hart10:

Guest
nou de sims levensverhalen is eigenlijk voor mensen die sims 2 een beetje moeilijk vinden of het te veel in één keer vinden. Speciaal voor die mensen is er nu een verhaalmodus (of hoe dat ook heet). Wat dat precies inhoud weet ik ook niet, maar het is best wel leuk. Je kan ook nog het 'gewone' spel spelen, maar je kunt geen downloads voor de sims 2 in de sims 2 levensverhalen gebruiken. Het is ook voor mensen die een laptop hebben, want soms werkt de sims 2 dan niet.

Eigenlijk is sims 2 levensverhalen dus gewoon sims 2, maar dan met een verhaalstand, zonder downloads en zonder een heleboel meubels uit de sims 2.

Als je al de sims 2 hebt, lijkt het me geen aanrader...

Ik hoop dat je het nu een beetje weet! :gelukkig:

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Topic verplaatst naar goeie sectie en gesloten

Zie antwoord hierboven.
Image

• Stats