Makkelijk te spelen, laptopvriendelijke versie van De Sims.

De Sims Dierenverhalen?

Nooboo
1 Posts
-

De Sims 2 levensverhalen is eigenlijk voor de mensen die De Sims 2 niet hebben.

Maar De Sims Dierenverhalen is die dan anders als De Sims 2 Huisdieren? Of ongeveer hetzelfde? Dan heb ik het over meer keuze huisdieren.

SNW Webmiss
14293 Posts
Waarschijnlijk niet nee. En ik denk dat je fantasie ongeveer je enige limiet is wat betreft het 'meer keuze' in huisdieren als je het hebt over De Sims 2 Huisdieren. Ik zal het hieronder kort proberen uit te leggen.

De Sims 2 ken je waarschijnlijk? Iedereen kent het wel, maar voor die mensen die het nog niet kennen, en het eigenlijk te moeilijk (of teveel in één keer) vinden, is de 'De Sims Verhalen' lijn geïntroduceerd. In eerste instantie kun je alleen De Sims Levensverhalen kopen. Deze ligt nu ook in de winkels.

De Sims Levensverhalen is een kale versie van De Sims 2, welke beter draait op laptops (en ook op pc's). Er mist alleen wel een HELEBOEL inhoud zoals objecten enzovoorts. Er zullen NOOIT expansions voor De Sims Levensverhalen komen. De Sims Dierenverhalen is dan ook een losstaande game.

Het doel in de 'Sims Verhalen' lijn, is mensen het spel leren en als extra zitten er verhaallijnen in, die je kunt spelen. Dit is zeker een interessant feature, maar als je De Sims 2 al hebt, zal de Verhalen lijn je eigenlijk gaan tegenvallen.

De Sims Dierenverhalen is dus weer een losstaande game. Deze werkt dus zonder De Sims 2 en zonder De Sims Levensverhalen. In De Sims Dierenverhalen zal het weer vooral gaan om de verhaallijn waarmee je kunt spelen, maar er zullen objecten uit het spel missen als je De Sims 2 Huisdieren gewend bent.

Mijn tip, als je De Sims 2 al hebt en je vraagt je af wat je beter kunt kopen (De Sims 2 Huisdieren of De Sims Dierenverhalen), haal dan De Sims 2 Huisdieren. Het biedt meer en zeker als je De Sims 2 al kent.

De Sims 2 Huisdieren is inmiddels al uit en ligt dus volop in de winkels. De Sims Dierenverhalen komt pas in de zomer uit.
Ik hoop dat je hiermee geholpen bent, als je meer wilt weten dan horen we het wel ;)

Nooboo
1 Posts
Wie heeft voor mij de code voor SIms Dierenverhalen! Ik ben decode kwijt!

SNW Webmiss
14293 Posts
2. Bump?! [grumpy]
3. We geven geen codes uit. Het is rot als je je code kwijt bent, maar dan moet je die gewoon maar opzoeken denk ik, of aan een vriend vragen, maar niet hier. Ik geef mijn code in elk geval niet. Door dat soort vragen kan ik met mijn site ook nog eens in de problemen komen. Dus ik sluit dit topic.

• Stats