Makkelijk te spelen, laptopvriendelijke versie van De Sims.

Wanneer komt Levensverhalen uit?

Nooboo
5 Posts
heey allemaal! ik heb een probleempje,, ik hep the sims huisdieren, mr de laatste tijd als ik em ging spele dan liep ie steeds vast, et was waarsgijnluk omdat er krasjes op zaten , dus wou ik maar w88 op de volgende uitbreiding (seizoenen) mr later blijkt dat onze computer gecrasht is (RIP computertje :cry: ) dus ik heb even een vraagje,, je krijgt nog een hele nieuwe sims, the sims levensverhalen,, en ik wou weten of iemand wist wanneer die missgien uit komt, want die is laptopvriendelijk, en ik heb een laptop dusse naja.. dat was ff mijn verhaal
kussjj lauwii

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Ik lees net dat De sims levensverhalen al in de winkels ligt. Iemand die dit kan bevestigen?
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Sorry lauwii maar heb even je bericht aangepast kreeg er hoofdpijn van.
Morgen is de officiële release datum van Sims Levensverhalen, dus best kans dat hij vandaag al is verkocht ;)

Nooboo
5 Posts

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
was dus vandaag officiele release datum :uhm: LOL
Veel plezier met het spel :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Misschien volgende keer een duidelijkere topictitel kiezen? Als ik een topic genaamd 'hellup' zie, heb ik de neiging om te gillen :p Wees ajb wat duidelijker, daar heb je uiteindelijk zelf ook meer aan.

Plus je topic gaat eigenlijk niet over Huisdieren maar over Levensverhalen. Dus ik verplaats het topic. :)

• Stats