Makkelijk te spelen, laptopvriendelijke versie van De Sims.

Sims 2 - Life Stories

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind de Story Mode wel leuk, maar verder denk ik dat ik vooral op De Sims 2 zal blijven hangen, ik weet dat er dus wél custom content mogelijk is, maar ja, ik zal toch veel teveel missen uit expansions, want ja, dat zit er voor het grootste deel niet in.

Plus ik vind het eigenlijk een beetje belachelijk dat het spel (wat in principe voor een groot deel aanvoelt als een demo) zo'n 50/60 euro kost, terwijl je straks weer zo'n bedrag moet gaan wegtellen met Dierenverhalen en Eilandverhalen :s Dat ben ik niet echt van plan.

Servo's Slave
147 Posts
SNW_mogway wrote:nee carithne hij is juist wel stoer, vooral als je de console en handheld versies van de sims ook speelt, die draaien ook op doelen en verhaallijnen. Alleen voor het vrijspelen zou ik hem ook idd niet kopen, maar als je verder komt speel je heel veel dingen vrij en dat vind ik leuk.
Ik zelf ven al best wel ver in het verhaal van Manon en vind het echt heel erg leuk

Maar eh..... Zo speelde ik het al. Ik maak een sim en volg de verlangs om wens beloningen vrij te spelen. Later probeerde mijn sim dan een partner te vinden om mee door het leven te gaan en een carriere te maken. Of begrijp ik het nu verkeerd?
Image

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik hoef die Sims niet, ik heb sims2 de ''gewone'' versie al :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
SNW_mogway wrote:nee carithne hij is juist wel stoer, vooral als je de console en handheld versies van de sims ook speelt, die draaien ook op doelen en verhaallijnen. Alleen voor het vrijspelen zou ik hem ook idd niet kopen, maar als je verder komt speel je heel veel dingen vrij en dat vind ik leuk.
Ik zelf ven al best wel ver in het verhaal van Manon en vind het echt heel erg leuk

Maar eh..... Zo speelde ik het al. Ik maak een sim en volg de verlangs om wens beloningen vrij te spelen. Later probeerde mijn sim dan een partner te vinden om mee door het leven te gaan en een carriere te maken. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Maar dat is toch anders Carinthe, op handhelds (weet niet of dat ook zo op consoles is, niet gespeeld op consoles) krijg je duidelijke opdrachten; ''Praat met Boris'' ''Verzamel 5 staafjes'' ''Fleur Nina op'' etc.
Image

Servo's Slave
147 Posts
Maar dat is toch anders Carinthe, op handhelds (weet niet of dat ook zo op consoles is, niet gespeeld op consoles) krijg je duidelijke opdrachten; ''Praat met Boris'' ''Verzamel 5 staafjes'' ''Fleur Nina op'' etc.

Mijn Manon heeft net der eerst promotie, en Sims Levensverhalen speelt lekker op de laptop. Kan ik het dus meenemen als ik ga babysitten :)

Ik speel nu al een hele simdag "Lars beter kennen, geslaagd!." Dat vind ik wel een beetje vaag. En dat mens van Kwaadman is me aan het stalken. Ik heb maar inbreker alarm gekocht :p
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik vond het een leuk spel maar na 1,5 dag heb je het al helemaal uitgespeeld :(
althans als je een echte doorgewinterde simmer bent, de verhaallijnen hadden wel wat langer gemogen van mij

Nooboo
7 Posts

:idea: De Sims levensverhalen is inderdaad speciaal voor de laptop, als je de gewone sims 2 kunt spelen op een laptop betekend dat, dat je een apparte videokaart erin hebt zitten.
Als je een onboard videokaart hebt zal de sims 2 het waarschijnlijk niet doen.
Zo is dat ook op een gewone pc, als er een onboard videokaart in zit doet de sims het niet, dat was bij mij toen de tijd het geval.... :P

Terrible Townie
36 Posts
Heeft iemand het verhaal van manon al uitgespeelt? Ik loop namelijk vast. Ze is nu getrouwt met die ene gast, en zwanger geraakt. Nu was het volgende doel; de logeer kamer veranderen in een babykamer. Dat heb ik gedaan, maar het doel wordt zegmaar niet voltooid. En ze is nu al een week zwanger! Normaal toch maar 3 dagen?
Image

Terrible Townie
36 Posts
Oeeps laatmaar.. Ik had een speeltje buiten de slaapkamer geplaatst, maar hij moest er dus in ;)
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ja dat zijn kleine dingen, en verhaallijnen lopen iets anders dan gewoon "vrij spelen"

• Stats