Makkelijk te spelen, laptopvriendelijke versie van De Sims.

Sims 2 - Life Stories

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ok, dus ik was aan het rondkijken op een site voor te kijken wanneer het kerstpack hier uitkomt en ik vond dit; Sims - Life Stories (wat in 2007) zou uitkomen. Blijkbaar is het speciaal voor de laptop gemaakt. Maar ik wist hier dus totaal nix van. Jullie mss ook niet dus vandaar deze post :)

A huge thanks to forum member raye1 for providing the translation of the german site we linked in yesterdays entry!

ENGLISH TRANSLATION:

The Sims Life stories is the first new title in a fully new product line titled The Sims Stories. Play through all the great moments, that make up your Sims lives, with this easily playable, laptop friendly version of the world wide popular game The Sims(2). With the new and exciting story line you can lead your Sims through one of a kind dramatic events, and entertaining action full of romantic and dramatic consequences. You can also unlock rewards,when you resolve hidden goals. In the classic game play mode you decide when and how to fulfill your Sims most important wants and wishes. It all up to you, how you want them to unfold!

FEATURES:

-Control your Sims lives in two complete stories through a brand new storyline mode- play through the life events from Laura(I have no clue who Laura is!), who returns home to begin a new life with new friends and new experiences and unexpected surprises. In a bonus storyline you can complete the love life from Lukas( whoever that is!) , a Hi Tech loving nerd who has always been unlucky in love!

- Build in the classic storyline mode your own stories and dream houses , fulfilling(or destroying their hopes) hopes and dreams in during the most important life events .

-Moving life events- From the first date to their first job, right up to the moment when your Sim finds Mr or Mrs right with whom they build a family life together. You can lead your Sims through the most unforgettable moments in their lives!

-Never before has it been so easy to play on a laptop. This specifically for Laptops designed game makes it easier to play while at home or on the go. This laptop friendly version offers easy shortcuts and a brand new Auto Pause Feature, with which you can start and stop each time you open or close your laptop.

-Be creative and at the same time stay in contact - Its easy to stay in contact with friends via IM, Chat or Email while you are playing the game in a separate window!

-This is the beginning of a whole new product line , future EP’s in the new Sims Life Stories line will require your Sims for example to lovingly take care of their pets. And a further EP promises an action packed adventure shipwrecked Sim on a tropical island!

NOTE: Its extremely difficult to translate everything one to one from German to English , but I hope this gives you all at least some idea of what Life Stories is going to be about. Its basically a laptop friendly version of the game we love and the majority of us play on PC (I personally play all the EP’s and fun packs on my Laptop). According to the product description above it will be in DVD format. Happy Simming All!

bron: sims2community
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts

hebbe! mijn gewone sims wil nie op de laptop :'(
Image

back... on full speed

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
jah, kmoest ook direct aan jou denken toen ik t poste
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Silly Social Bunny
51 Posts
Kunnen jullie de sims 2 niet op de laptop spelen? Een goede vriend van mij heeft de sims 2 tot nu toe alleen nog maar op zijn laptop staan omdat hij in zijn eigen pc nog geen DVD-player had. En hij een dvd-rom had voor de sims 2. Hij speelt heel het spel op zijn laptop en dat gaat gewoon goed.
I'm a magic superstar sim, with a lots of animals, i'm in Greece on vacation with my own hot date. And well, i have a pretty luxe life.

SIMS :love:

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Wicca_Angel wrote:speciaal voor de laptop?

hebbe! mijn gewone sims wil nie op de laptop :'(

Hij is een stuk ''lichter'' kwa specificaties enzo waardoor hij dus beter/makkelijker op laptops zou moeten draaien. En je hebt net zoals bij de consoles en handhelds enzo dat je echt een verhaal hebt waar je opdrachten in moet doen enzo.
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
MysticalRain wrote:Kunnen jullie de sims 2 niet op de laptop spelen? Een goede vriend van mij heeft de sims 2 tot nu toe alleen nog maar op zijn laptop staan omdat hij in zijn eigen pc nog geen DVD-player had. En hij een dvd-rom had voor de sims 2. Hij speelt heel het spel op zijn laptop en dat gaat gewoon goed.

je kan De Sims 2 gewoon op de laptop spelen hoor. maar ik denk dat deze versie gemaakt is om het makkelijker te spelen op de laptop. ik weet het niet. ik heb zelf geen laptop. maar ik kan me voorstellen dat het niet zo simpel is zo zonder muis.
Image

Silly Social Bunny
51 Posts
ja oke dat is logisch, maar opzich kan je gewoon een muis in je laptop pluggen.
I'm a magic superstar sim, with a lots of animals, i'm in Greece on vacation with my own hot date. And well, i have a pretty luxe life.

SIMS :love:

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja, da's ook weer waar, maja tis weer een manier van EA om geld in het latje te brengen natuurlijk :roll:
Image

Nooboo
15 Posts
Maar wat wel nieuw is, is dat dit ook andere uitbreidingspakketten heeft, of ehm.. in ieder geval meerdere soorten, dus met pets en gestrand op een eiland..
Image

Servo's Slave
147 Posts
Het leuke aan gewoon Sims 2 is dat je hele families kan formen, maar Life Stories schijnt om een enkele sim te draaien. Ik weet het niet hoor. Lagere specificaties betekend vaak ook simpeler spel.
Ik denk dat ik liever op Sims 3 wacht.
Image

2748 Posts
je hebt bij levensverhalen toch oo "vrij spel" dat is toch het zelfde als het normale spel?
Aan de ene kant zou ik levensverhalen graag hebben, maar ja heb de hele sims serie al en die draait perfect op mijn laptopje :D

Nooboo
5 Posts
goh ik zou het niet eens op mijn laptop durven, er zit niet zo heel veel ruimte op, maar ik ga denk ik the sims live stories wel kopen omdat we geen computer meer hebben, toch lijkt het me een leuk spel

xoxo

2748 Posts
heb em gisteren gedownload maar helaas ik moet wachten tot straks na het werk :(
ea wilde hem nog niet installeren omdat het spel officieel pas vandaag uitkomt :'( heb ik weer LOL, hij neemt ongeveer 2 gig in beslag Lauwla ;)
Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk naar huis mag en kan gaan spelen lol

Servo's Slave
147 Posts
Der is niks aan. Het is hetzelfde spel als Sims 2, maar dan dan minder. Je krijgt uitdagingen als "Iets uit de koelkast halen" of je moet Lars kietelen. Dit is leuk voor mensen die de Sims nog niet kennen. Het lijkt heel veel op een tutorial.
Als je de Sims al lang speelt, raad ik je aan om Levensverhalen niet te kopen.
Image

2748 Posts
nee carithne hij is juist wel stoer, vooral als je de console en handheld versies van de sims ook speelt, die draaien ook op doelen en verhaallijnen. Alleen voor het vrijspelen zou ik hem ook idd niet kopen, maar als je verder komt speel je heel veel dingen vrij en dat vind ik leuk.
Ik zelf ven al best wel ver in het verhaal van Manon en vind het echt heel erg leuk

• Stats