Verken een nieuwe wereld met MySims. Het is jouw eigen wereld!

Speelt iemand nog MySims?

SNW Webmiss
14293 Posts
Speel jij nog weleens MySims spellen? IK heb ze allemaal. Alleen mis ik volgens mij de SkyHeroes voor de DS. Ik kan het niet controleren aangezien bijna al mijn spellen al zijn ingepakt omdat ik over twee maanden ga verhuizen. :D

Ik vroeg me af, er zijn al een tijdje geen nieuwe MySims spellen geweest. SkyHeroes kwam uit in september 2010! Het is nu alweer 2012 en ik heb nog niets gehoord over een nieuwe MySims game. Ik vroeg me gewoon af of er iemand toevallig wel iets heeft gehoord over een nieuwe game. Misschien stopt EA met de MySims reeks. Ze hebben pas geleden ook de online dienst voor MySims op de PC offline gehaald. Jammer om zo'n leuke serie te zien verdwijnen. Wat vind jij?

Team Llama
337 Posts
Hmm, heel eerlijk gezegd heb ik nooit echt MySims spellen gespeeld. Ja, ooit een keertje op mijn Nintendo DS. Maar ik ben sowieso niet van spellen buiten de PC om. En de serie MySims op de PC heb ik niet echt mee gemaakt, bewust. Ik vond de spellen voor de PC van De Sims 1, 2 en 3 wel genoeg. Dat trekt mijn PC al zo moeilijk. Laat staan andere spellen.

Het is inderdaad wel erg jammer dat ze deze serie zouden stoppen. Maar dat betekent in mijn ogen hetzelfde als met The Sims Online. Een pracht concept, alleen omdat ze de algemene Sims spellen zo uitmelken en zich niet op nieuwe spellen concentreren valt de rest een beetje in het niets. Erg jammer is dat. Maar goed, aan de andere kant snap ik EA ook wel weer. De algemene Sims spellen zijn tot nu toe het succesvolste geweest. Waarom aan een risico iets gaan beginnen en je succes kindje laten varen als je er ook mee door kan gaan? Mensen blijven de algemene Sims spellen toch wel kopen omdat die nooit vergeten zullen worden.

In tegenstelling tot MySims, Sims Online, enz.
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja klopt wel wat je zegt, al zijn het wel erg verschillende doelgroepen. MySims is echt hartstikke leuk voor kinderen. TSO was vziw toch op volwassenen gericht. Voor TSO moest je betalen, voor MySims in principe niet (logisch verder, aangezien alleen de PC versie ook een online deel had). Maar idd wel leuke spellen die geannuleerd worden. Ik had nog wel 5 spellen met MySims kunnen zien.

• Stats