3 posts
• Page 1 of 1
My Sims Agents op DS and Wii
Sommigen van jullie zullen al de nieuwe MySims in hun bezit hebben, voor hen die twijfelen een leuke preview op YouTube gevonden.
MySims Agents (DS) is eigenlijk een prachtige opvolger van MySims Kingdom, maar nu is de hoofdfiguur een Special Agent. Deze moet ervoor zorgen dat de gevaarlijke dief V. een schat niet weet te vinden. De hoofdfiguur wordt bijgestaan door een assistent, heeft een ondergronds kantoor in de stad en moet naast het oplossen van raadsels ook de bewoners leren kennen. Als bijzaak kan hij, net als in Kingdom, met een extractor de stad verfraaien.
kortom, het is weer MySims oude stijl, met een nieuw jasje.
Kijk ook naar deze video
MySims Agents (DS) is eigenlijk een prachtige opvolger van MySims Kingdom, maar nu is de hoofdfiguur een Special Agent. Deze moet ervoor zorgen dat de gevaarlijke dief V. een schat niet weet te vinden. De hoofdfiguur wordt bijgestaan door een assistent, heeft een ondergronds kantoor in de stad en moet naast het oplossen van raadsels ook de bewoners leren kennen. Als bijzaak kan hij, net als in Kingdom, met een extractor de stad verfraaien.
kortom, het is weer MySims oude stijl, met een nieuw jasje.
Kijk ook naar deze video
Ik heb hem op DS het is wel een leuk spel. Weer is anders dan de gewone My Sims
We are one
(LL) 22-03-09 (LL)
(LL) 22-03-09 (LL)
Op dit moment zijn Rosana en ik druk bezig met de reviews voor beide nieuwe MySims versies. Rosana neemt de geheime agenten op de Wii voor haar rekening, ik doe het voor de DS.
Houdt ons dus in de gaten:
MySimsNetwork of op Twitter van SNW, je kunt ook lid worden van onze pagina op Facebook (je moet dan wel een Facebook account hebben)
Houdt ons dus in de gaten:
MySimsNetwork of op Twitter van SNW, je kunt ook lid worden van onze pagina op Facebook (je moet dan wel een Facebook account hebben)
3 posts
• Page 1 of 1
-
- Stats
-
-