De Sims gaan terug in de tijd naar de middeleeuwen!

De Sims Middeleeuwen; Piraten & Adel in de winkel!

Team Llama
337 Posts
De nieuwe uitbreiding van De Sims Middeleeuwen ; Piraten & Adel is morgen op 1 september officieel overal te koop. Het is echter al te koop bij verschillende Bart Smit's door het hele land.

Ga jij 'm kopen?
Of heb je 'm al?

Plaats het hier! :D

Zelf weet ik niet of ik 'm überhaupt wil gaan kopen. Middeleeuwen speel ik eigenlijk niet zo actief, dus waarom dan geld uitgeven aan de uitbreiding? Ik wacht liever op de Dieren uitbreiding van De Sims 3. :blush:
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Zelf wil ik hem wel, maar Dieren uitbreiding gaat ff voor bij me. :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb 'm gepreordered dus hij komt volgende week binnen denk ik (vanuit de UK en daar komt ie altijd een dag na NL uit dus dat is nog even wachten).

Gnome Collector
75 Posts
Ik was het van plan, totdat ik de hoge rekening van de universiteit zag.
Bijna 100 euro voor 3 readers (waarvan één heel dun). Er zit amper auteursrecht op het materiaal, dus het gaat voornamelijk om de materiaalkosten. En aangezien dit nog maar twee vakken waren zitten er hier voorlopig geen games in. :(

Gelukkig heb ik al wat op GamesCom kunnen spelen. Het zag er wel goed uit van wat ik zag.
Het zou ook weer een mooie gelegenheid zijn om De Sims Middeleeuwen weer op te pakken. Zeker met de nieuwe mogelijkheden van patch 2.0 ben je zeker wat uurtjes zoet. :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hé ik wist niet dat jij ook op de Gamescom was! Wanneer was je er dan? Ben ik nou zo vergeetachtig. :uhm:
Jammer dat je voorlopig geen games kon kopen. Ik heb ook zo'n periode gehad. Gaat nu financieel wat beter dus nu kunnen we af en toe wel weer games aanschaffen.

Gnome Collector
75 Posts
Dat kan kloppen, aangezien wij er zaterdag en zondag waren.
Je begint dus niet vergeetachtig te worden. :P (andere mensen dachten overigens stiekem hetzelfde)

Fijn dat het financieel nu wat beter gaat met jullie. :)
Ik ben zoals je wel weet wat jonger, waardoor het enigszins logisch is dat je vrijwel niets te besteden hebt. Het zat ook niet bepaald mee, waardoor ik nog steeds geen bijbaan of stage heb. Maar dat komt vast wel goed na het afronden van mijn master.

Hoe dan ook, die knop in De Sims Middeleeuwen is wel heel uitnodigend. :lol: Voor de mensen die het niet weten: als je patch 2.0 hebt geïnstalleerd staat er in het ambitiescherm al het icoon van de nieuwe ambitie in Piraten en adel, ook als de het avonturenpakket nog niet hebt. Je kan er natuurlijk niet op klikken, wat wel wat jammer is. :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat jullie er in het weekend waren verklaart veel. Hadden jullie dan ook die heisa waarbij je het gebouw uit moest omdat het te druk was? Even lekker offtopic hoor :lol:

Ja, Cheetah heeft in juli zijn master dus afgerond en is nu full time aan het werk. Ik werk zelf ook al een tijdje als freelancer op Miss Design en heb dus wel voortdurend werk nu. Dat maakt het werken aan SNW wel wat moeilijker soms. :p Ik herken je situatie wel. Toen ik nog studeerde moest ik het vooral hebben van de games die ik via EA NL kreeg, en de goedkopere games uit het buitenland. Ook games direct kopen bij EA in de States trouwens - via via. Scheelde heel veel in de kosten. Ik heb op dit moment van DS3 een aantal games nog niet: Levensweg en Buurtleven. Maar ik ga die deze maand kopen denk ik. Ik wil ze wel voordat ik Beestenbende krijg in ieder geval.

Heb eerlijk gezegd nog niet zoveel ehm Middeleeuwen gespeeld. :P Dus ik wist dat van die knop niet. Ik moet dat echt gaan plannen. Want de uitbreiding komt een dezer dagen met de post binnen...

Team Llama
337 Posts
Wat zijn dan de belangrijkste en beste veranderen in de nieuwste patch?

Bij mij staat de uitbreiding van Dieren ook voor deze, net als bij Jean. Voornamelijk omdat wij het financieel niet slecht doen maar ik heb geen vaste baan, alleen invalwerk. We moeten nog voor een boel andere dingen sparen. Als ik dan moet kiezen dan niet deze. :-p
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Gnome Collector
75 Posts
Over GamesCom: we hebben er eigenlijk weinig van gemerkt. We zijn via ingang Noord gegaan en daar was het goed te doen. We hebben ook niet zo lang op de beurs zelf gelopen, omdat ik een aantal keer bijna onwel werd. Gelukkig was het in de EA Community lounge koel en rustig. :) Het was alleen jammer dat zondag de Sims lounge niet meer open was. Ik had graag nog wat langer Piraten en adel gespeeld. :P

Patch 1.3 is qua veranderingen eigenlijk wat beter, maar patch 2.0 is ook handig.
Overigens staat niet alles in de lijst met verbeteringen:
* Nieuw onderdeel: Kinderen uit huis plaatsen – Stuur kinderen op avontuur, om ruimte te maken voor meer kinderen in je huishouden.
* Nieuw onderdeel: Ongemeubileerde gebouwen – Er kan gekozen worden tussen gemeubileerde en ongemeubileerde kavels, wanneer er een gebouw van een HeldenSim in je koninkrijk wordt geplaatst.
* Nieuw onderdeel: Sim creëren - Make-up.
* Nieuw onderdeel: In 'Sim creëren' kan kinderkleding worden aangepast.
* Nieuw onderdeel: Schaaktafel.
* Bug gerepareerd: Prestaties van 'Sim creëren' – Het duurde verschillende minuten voor de afbeeldingen van de map 'Sims bekijken' in 'Sim creëren' werden geladen.
Zo is het nu ook mogelijk om ambities vroegtijdig te beëindigen. Soms kan het namelijk voorkomen dat je nog veel QP overhoudt terwijl je het doel al hebt behaald. Nu hoef je ze dus niet allemaal op te maken en kan je het spel voltooien zodat je verder kan met de andere ambities. Ik vind dat persoonlijk wel fijn, het motiveert je ook meer om verder te gaan. :)

Ik hoop dat ze ook de loyaliteit hebben aangepast (wellicht in Piraten en adel?), aangezien dat nu best snel daalt zonder dat je wat doet.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
@Patricia: Ik snap je helemaal. Als ik zou moeten kiezen dan zou Beestenbende ook voor Piraten & Adel gaan denk ik.

@Nefje: Gelukkig heb je er niet zoveel last van gehad. Maar eh, Sims lounge. Bedoel je dan de EA stand op de beurs zelf, of was er ergens een Sims Lounge binnen de EA Community Lounge? Ik heb namelijk gezien dat een heleboel sites bij EA achter de schermen nog lekker hebben gespeeld, maar ik wist dus van niets, en heb daarom geen foto's kunnen maken van de games (de rest dus wel). Vond dat erg jammer om achteraf te moeten ontdekken.

Over die patch heb ik elders in het Middeleeuwen forum ook iets gepost... :( Na de patch werkte mijn spel niet meer.

• Stats