Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Achtergrond veranderen in CAS (Create A Sim)[Nederlands]

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts
echt tof!!!! jammer dat ik dat niet meer kan doen :'(
Image

back... on full speed

Nooboo
2 Posts
Cool maar hij doet het niet bij mij als ik dat huis verander en dan als CAS! in GlobalLots zet en dan een sim wil maken loopt die vast :( weet iemand hoe je dat probleem kan verhelpen :( of heeft iedereeen dat gedoe dat het zo moeilijk is :x :pfuh:

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
heb je de naam juist veranderd? en de oude cas naam ook weer veranderd? ik had er eens eentje gemaakt en het liep niet vast

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
Ik heb de tut een beetje aangepast zodat je ook de CAS van studentenleven kan veranderen :D
Image
When you help others, you can't help helping yourself

Nooboo
2 Posts
ik heb de naam verandert in CAS!.package :cry:

en ik heb studentenleven : :arrow:

Thijssie22
je kan die huizen toch net zo goed op internet zetten :?:
dat scheelt denk veel moeite wil je dat proberen want dat lukt niet bij mij :(
Thijs

srry voor al die overlast maar dan wil ik toch vragen kan je dat voor mij doen? alvast bedankt

Thijs
Last edited by Thijssie22 on Jun 01, 2005 7:02pm, edited 1 time in total.

728 Posts
Wow..goeie tutorial..alleen ga ik hem niet uitproberen,, kvind hem best ingewikkeld en de laatste keer dat ik in de map van de sims2 zat deed me spel het niet meer :P
IK zet er zelfs geen downloads meer in via de map downloads ik importeer ALLES ook gerecoulerde meubels..met een programma kmportant imptote (rare naam :P) maar nu ga ik te offtopic..
Ik ga hem misschien over een tijdje samen met iemand uitvoeren die wat meer druft,, ik ben nu te bang dat ik weer vanalles kapot maak in mijn sims spel..zoals dat mun sims geen hoofde meer hebben,, dat gebeurde de laatste keer :P

maareuhh..:dans1: boogie :dans1: voor starrats (wilde eigenlijk een duimpje doen maar die vond ik niet..:P)

Thijssie22
edit Lord_Marino: mag ik vragen om niet te dubbel posten als jou bericht het laatst is dan moet je op de bewerk knop drukken om text toe tevoegen aan je berichtlees de regels a.u.b.!

soory het spijt me :cry: :oops: :cry:

Thijssie22
ok het is me al gelukt keek in de verkeerde map je hebt(teminste ik) 3 mappen van EA Games

Thijs

Terrible Townie
39 Posts
Heb je hier persee de sims studentenleven voor nodig?

744 Posts
Girl_Power1987 wrote:Heb je hier persee de sims studentenleven voor nodig?

nee je kan ook de gewoone sims 2 gebruiken.

dan doe je het zo:

Deel2(zonder studentenleven)-Buiten het spel:
-Zoek je sims2 map, NIET die in mijn documenten, maar waar je het spel hebt laten instaleren. Normaalgesproken in: C:Program FilesEA Gamesde Sims 2TSDataResGlobalLots map.
-Er is 1 bestand daar en die heet heet CAS! Copieer dit bestand.
-Ga nu naar de sims map in Mijn documenten, en dan naar de map LotCatalouge en plak de gecopieerde bestanden daarin.
-Geef de bestanden die je daar naartoe hebt gekopieerd een andere naam, de naam moet in de serie passen (voorbeeld als er allemaal bestanden staan die cx_00000001 tot cx_00000012 heten noem je deze cx_00000013)
-Start het spel nu op.
Image

Nooboo
10 Posts

744 Posts
White-Tiger wrote:Op welke site kan je hem downloaden?

wat downloaden?? Ik snap niet wat je bedoelt.
Image

Nooboo
10 Posts
Ik dacht eerst dat dat een programma was maar nu snap ik hem

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts

ik krijg de huizen van die CAS er niet in!!!
Image

back... on full speed

• Stats