Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Achtergrond veranderen in CAS (Create A Sim)[Nederlands]

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
http://mikeinside.illusionfxnet.com/sims2/ <--- leuke tutorials :o echt ik wou sommige dingen al zolang doen (sommige heb ik na lang proberen zelf gevonden) maar echt de tutorials zijn een geweldige hulp!

Bella's Best Friend Forever
1194 Posts
Image

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
heb het geprobeert en het zag er erg cool uit :D alleen was ik de 2de verdieping de muren vergeten te doen :s

1194 Posts
Image

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah niet zo slim ah ga dat later doen ;) heb nu geen zin meer om op the sims te gaan

1194 Posts
ik heb t al veranderd alleen nu staa me spiegel best ver na achter maarjah boeie :D
Image

Bob & Betty's New Neighbor
162 Posts
die site ken ik ook, is een goeie site. ik had hem hier al doorgegeven bij overige sims websites.

ben helaas nog niet toegekomen aan het aanpassen van de achtergrond in CAS :( :cry:

kga het zo snel mogelijk doen!

1061 Posts
Image
Geweldige toturial, Starrats!
:D :D
WillemSV

Nooboo
10 Posts
heey, echt heel erg gaaf maarre......... bij mij lukt deel 4 niet helemaal............ bij mij staat het CAS huis niet in de eerste map die je noemd..................... kan iemand mij dat no eens extra uitleggen hoe dat misschien kan...........???

maar ik vin het echt heel gaaf als iemand weet hoe dat komt. Want ik wil wel eens een andere achtergrond alvast TNX :D

Servo's Slave
104 Posts
[b]Als ik bij neighborhood ben dan zie ik geen mapje met N00# ,alleen van 1 t.m 7!
:tranen:

Nooboo
10 Posts
Ellen en ik hebben hetzelfde probleem en als ik bij het laatste kijk dus N0007 kijken en dan bij Lots dan staat het CAS huis er niet bij dus ik doe echt ergens wat verkeerd kan iemand mij vertellen wat??

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
Ellen wrote:[b]Als ik bij neighborhood ben dan zie ik geen mapje met N00# ,alleen van 1 t.m 7!
:tranen:

raymonds wrote:Ellen en ik hebben hetzelfde probleem en als ik bij het laatste kijk dus N007 kijken en dan bij Lots dan staat het CAS huis er niet bij dus ik doe echt ergens wat verkeerd kan iemand mij vertellen wat??

de map n00# zal je niet vinden met # word er een cijfer bedoeld niet iedereen heeft evenveel buurten sommige hebben er maar drie ofzo...

als je het cas huis in een bestaand buurt het gezet waar al huizen staan dan staat er is de lots map meerdere files een daarvan is je cas huis

Nooboo
10 Posts
tnx Lord Marino nu weet ik wat ik verkeerd doe..................

Team Llama
415 Posts
Ik heb gezocht naar die CAS, want ik heb alles gedaan, en deel4 lukt bij mij oowk niej :(
Fan of Robbie!
Wie kan een sim maken die op um lijkt?

1625 Posts
dan ligt het toch echt aan jou want bij mij lukt die wel hoor
Image

• Stats