Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Achtergrond veranderen in CAS (Create A Sim)[Nederlands]

Nooboo
10 Posts
heb je wel .package achter die namen gezet eerst lukte het bij mij ook niet maar ik kwam erachter dat je .package er achter moet zetten

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts

hij is wel super gelukt :P
Image

back... on full speed

Nooboo
3 Posts
Ik ga het morgen proberen. :idea: Ik ga nog een spiegel aanbrengen achter je sim in CAS!

Volgende dag: Bij mij is er iets fout gegaan :cry: Nu kan ik geen simmetjes meer aanmaken, als ik op een familie creëren klik laad 'ie en dan gaat hij 'ie terug naar de buurt :cry: Opnieuw installeredn dan maar...

Dubbelpost verwijdert door ShadowKnight

Laganaphyllis Simnivorii
7680 Posts
Hoi arnoutlevinasims, wil je niet dubbelposten, als je bericht het laatste is dan kan je je bericht bewerken door de bewerkknop te gebruiken :-)

Vervelend dat er is mis is gegaan, hopelijk lukt het nog eens en laat je het resultaat hier zien *is nieuwschierig* :p
''Mmmm stukje tekst''

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
arnoutlevinasims, wil je niet weer dubbelposten? :p

En dat je niet meer in CAS komt, komt doordat je een stap fout hebt gedaan. Heb je misschien iets De Spiegel met Draaiplaat verwijderd of die fotocamera's?
Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
Whaha ik denk dat ik iets verkeerds heb gedaan, of ben vergeten ofzo.. Me Sims spel geeft nu de hele tijd foutmeldingen en de CAS is zwart :P haha best grappig..

Naja ik ben hem opnieuw aant intstaleren..
Khad er toch niet meer veel belangrijks op staan
Image

Team Llama
363 Posts
het is mij wel gelukt... maar ik kan nu geen families meer maken..:S:S:S

1061 Posts
Hahha :lol: Dan had het ook veel nut. :gelukkig: Toch denk ik dat jij er nog wel eens komt. Dat hoort gewoon bij het Simmen.
WillemSV

Team Llama
363 Posts

Silly Social Bunny
53 Posts
als je die huizen heb aangepast,, mag je ze dan weer weghalen? :O of moet je ze nog even bewaren... Trouwens als ik ging aanpassen deed hij het niet,, wel het aanpassen maar wat ik allemaal had aangepast deed het niet :P ik heb ook simsnachtleven kan het daar aanliggen? :O

Groetjes
Sanne

1061 Posts
Als je je aangepaste huis weghaalt, moet je de orginele wel weer terug zetten. Het orgineel moet je altijd bewaren, tenminste, dat is wel zo verstandig.

En waarom alles wat je had aangepast niet werkt weet ik ook niet. Misschien heb je iets verkeerds gedaan.
WillemSV

• Stats