Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

[Tut] Objecten recoloren

Nooboo
1 Posts
Thankx!! kben nu alles aan het downloade;)
Maar ik kan geen plaatjes zien:( ook niet in andere handleidingen (die dingen zoals deze) word het best moeilijk door;)
ksal ff late wete oftie het doet
En je moet tegenwoordig Versie 2.0 hebbe

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Ik zie de plaatjes wel gewoon o.o'' Wat zie jij dan ipv die plaatjes? Niks of User Posted Image?
Image

Nooboo
18 Posts
Ik heb volgens mij 6.0, en daar zie je dus ook geen plaatjes. En ik krij die lijst van t 2e plaatje ook helemaal niet.
Ik kan alleen zoeken, maar ik weet nie hoe al die voorwerpen heten. Ik heb het in t nederlands geprobeerd maar da werkt niet, en nou ben ik nogal gefrustreerd :oops: :(

Nooboo
3 Posts
Een geweldige uitleg Starrats, alleen lukt het me nog niet omdat ik niet weet wat ik moet aanvinken enzo. Ik kan nl. geen fotootjes zien die erbij horen. :? Ook niet in andere onderwerpen.
Ik heb versie 0.27.1892.5432 van SimPe
Het is voor mij de eerste keer dat ik zou gaan proberen om iets te recouleren.
Mijn Engels is heeel slecht dus dat je dit vertaald hebt in het Nederlands daar ben ik heel blij om.
Groetjes, :D

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
Dan moet je morgen ofzo weer kijken want bij mij werken ze nu ook niet. Photobucket is erg langzaam.
Image
When you help others, you can't help helping yourself

701 Posts
ik ben van plan om deze over nieuw te makken met de nieuwste verzie en zo is daar behoefde aan ?
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Enigszins wel... Ik sprak gisteren met Starrats, omdat in dit topic wat plaatjes missen en de tutorial daardoor wellicht door sommige mensen niet goed begrepen wordt. Maar Starrats heeft de plaatjes niet meer. Dus ik had zelf ook al het idee om misschien eenzelfde tutorial opnieuw te maken. Als jij het wilt doen, mag dit van mij ook wel hoor.

Is misschien alleen wel raadzaam om even te wachten op de nieuwste SimPE. De huidige SimPE in combinatie met Bon Voyage (Op Reis) en Teen Style Stuff (Tiener Accessoires) werkt namelijk niet. Niet alleen bij mij, maar bij veel andere mensen crasht of flipt SimPE. Heeft iets te maken met het feit dat EA weer de .package heeft verandert. Ik zit in het Q&A Team van SimPE en daar komen de SimPE versies eerder uit, om te testen. Maar Quaxi van SimPE is er al sinds oktober niet meer en niemand weet waarom en waar hij uithangt. Er is daarmee dus ook nog geen nieuwe SimPE en niemand weet wanneer deze wel komt. Om die reden kun je misschien beter even wachten. Maar het idee vind ik verder prima.

701 Posts
o oke das ballen van daar dat ie niet bij mij ook niet goed werkte @%#@ nou dat word wachten of een ander programma gebruiken misschien maak ik daar dan wel een tut voor als der een ander programma is :P
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Tja, ik weet ook niet of Starrats mss zelf nog de tutorial gaat doen... Anders moet je het even met haar overleggen... Maar goed, zolang SimPE het niet doet kan toch niemand een fatsoenlijke tutorial maken nu

• Stats