Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

[Tut] Objecten recoloren

Nooboo
2 Posts
aleen kan je en schilderij dan ook niet kleuren ???
want daar dee ik het mee

--

ik heb nog 1 probleem ik kan het bestand niet openen.

http://img511.imageshack.us/img511/1857/dsg5bj.png
dit icoontje krijg ik

Alles graag in 1 post houden, ShadowKnigth

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts

ik heb 2 linken onder mijn sig staan waarmee je dat bestand open kan krijgen ;)

Nooboo
4 Posts
Hoi, Hoe moet ik dan een schilderij kleuren? ik wil er zelf gemaakt plaatje inzetten. Hoe moet ik dit doen?

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
Image
When you help others, you can't help helping yourself

Nooboo
4 Posts

744 Posts
Image
When you help others, you can't help helping yourself

701 Posts
ik weet niet prezies in welke map ik hem moet zetten om hem in het spel te krijgen ik krijg ook zon vaag icontje zo ziet ie er uit
http://img511.imageshack.us/img511/1857/dsg5bj.png ik heb volgens mij alles gedaan wat ik moest doen ik hoop dat je me kan helpen

--edit--

o het is me al gelukt jes jes jes dit is supper ik vind dit gewoon te vet voor woorden maar kan je ook van die disko ligten verandern en dat sooit spul

Bella's Best Friend Forever
1061 Posts

Ik dacht eerst dat misschien, omdat SimPe zovaak vernieuwd word dat deze tutorial er niet meer bij past maar hij lukt dus nog steeds. :D De disco lichten (en niet disko ligten) moet je zelf maar even uitzoeken of je die kunt herkleuren want dat weet ik niet.
WillemSV

701 Posts
helaas lukte dat niet meschien lukt het iemt anders wel maar ik krijg allerlij zwarte en wite vakjes maar ik ga zekker meer ding herkleuren maar er is geen programa om egt zelf spullen te makken en zo en ik zau probiren zo goed moglijk te schrijven maar er zullen nog wel wat foutjes inzitten want ben dislekt
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

701 Posts
weet iemant hoe je disco lichten kan he kleuren
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Nooboo
1 Posts

Ik heb alleen een probleempje met het recoloren van objecten.
Als ik het programmatje open en de objecten voor me heb, zie ik alleen de objecten van maxis zelf en niet diegene die ik gedownload heb en wil recoloren voor eigen gebruik in mijn huisjes. Kunnen gedownloade objecten niet gerecolord worden?
Het is mij ene keer gelukt maar waarschijnlijk een fout gemaakt van de orginele kleur van het object was weg en en de recolor komt daar voor in plaats. Wat doe ik fout?

Nooboo
2 Posts
HoOii , ik heb nOg nooit kleren ofzo gamaakt..
Maar kunnen jullie mij uitleggen in wl tekenprogrammatje je die spullen kunt bewerken??
Want daar kan ik maar niet achter komen.
Hopelijk weten jullie een andwoord.
XxX Chanel (cvlsims) :?

Nooboo
2 Posts

Ik heb alleen een probleempje met het recoloren van objecten.
Als ik het programmatje open en de objecten voor me heb, zie ik alleen de objecten van maxis zelf en niet diegene die ik gedownload heb en wil recoloren voor eigen gebruik in mijn huisjes. Kunnen gedownloade objecten niet gerecolord worden?
Het is mij ene keer gelukt maar waarschijnlijk een fout gemaakt van de orginele kleur van het object was weg en en de recolor komt daar voor in plaats. Wat doe ik fout?

Dat kun je wel doen..
Je moet dan naar de map waar je downloads instaan gaan..
Dan kun je allerlei bestandjes aanklikken en openen.
Hopelijk help ik je. XxX Chanel

Thijssie22
ik weet niet of jullie het door hebben maar dit is geen sticky meer :P

728 Posts
Dat klopt, maar voor zover ik weet is dat bewust.. Had iets te maken met sortering ofzo ;)
Image

• Stats