Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Lippenstift

Nooboo
5 Posts
Hoe zet je je eigen gemaakte lippenstift in je spel?

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
als je in psp of adobe photoshop je lippenstift klaar is en opgelagen moet je dat nog eerst
terug inporteren met bodyshop.

dus we openen bodyshop en we klikken op de kop onderdelen crieeren en dan klikken we op
opgeslagen project laden

Image

dan krijg je een lijst van al jou creaties te zien en dan klik je op de naam die je hebt gegeven voor de lippenstift
bijmij is dat lippen001

Image

dan kun je kiezen voor voor wie de lippenstift is man of vouw en voor welke leeftijd je kan ook een hulp text in geven om jou
lippenstift terug tevinden in het spel

Image

als je dat hebt gedaan klikken we nog op de knop van inporteren (de knop waar dat mapje op staat)en dan krijg je het volgende tezien

Image

nu nog op het v drukken en je lippenstift zit in het spel.

als je op de fotos klikt worden ze groter

alles wat je in bodyshop kunt zien vind je ook in het spel :)
Last edited by Lord_Marino on May 01, 2005 6:48pm, edited 1 time in total.

Nooboo
5 Posts
Bedankt ik snap het nu helemaal :) :) :wink:

Team Llama
362 Posts
Koffie,peukie,computer,TS2.....

Servo's Slave
143 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
voor de plaatjes van de lippenstift ga je naar
onderdelen creeren
dan nieuw project beginnen
dan gezichtsbeharin, mak-up en bril creeren
dan naar make-up
en dan naar lippenstift

Bella's Best Friend Forever
1194 Posts
Image

Nooboo
7 Posts
Friendship is the biggest ship of al ships.:D:D

Nooboo
18 Posts
als ik een oog ofzo of een ''lip'' wil openen dan ga ik naar de map projects want dat stond daar dat dat kon.. maar als ik dat doe dan staan dr helemaal niet van die ''plaatjes'' in die map.. dus weet iemand waar ik die wel kan openen? :) alvast bedankt :)

Nooboo
18 Posts
Pupijama wrote:wel als je vanuit bodyshop een bestand hebt ge-exporteert staan ze bij de map projects,dan daar in een map :p

hallo.. bij mij staat dat nii in de map projects hoor.. daar staat alleen maar een map van HomeCrafter Plus.. maar er staan verder geen lippen ofzo in.. :? :| waar kan ik ze dan vinden? help me even.. :?

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
je moet wel eerst de plaatjes exporten met bodyshop. en in bodyshop moet je een project naam geven voor het oog of lip enzo... in die map staan jou plaatjes :)

Nooboo
18 Posts
Lord_Marino wrote:je moet wel eerst de plaatjes exporten met bodyshop. en in bodyshop moet je een project naam geven voor het oog of lip enzo... in die map staan jou plaatjes :)

hoe moet ik die plaatjes exporten dan? :oops: :roll:

heb het al gevonden :P

Nooboo
1 Posts
alleenee hOe krijg je die dan op de sims..?(A)

SNW Webmiss
14293 Posts

Nooboo
1 Posts
Hallo ik ben Tanne en ik heb sims 2 en ik speel al een tijdje en ik wil nu iets meer kunnen ik wil kleren kunnen veranderen en maken maar ik heb al opgezocht en het is nixs anders dan in engels is er soms een text in het nederlands die mij kan helpen ik werk met Jasc Paint Shop Pro 9 en met Adobe Photoshop CS dus ik denk dat ik deze 2 nodig heb om te beginnen kan iemant mij helpen dank je wel dan tot de volgende keer maar :hond4:

• Stats