Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Photoshop » Huidskleur Maken

Bella's Best Friend Forever
1194 Posts
danku waar staat deze topic onder want zit op dit moment achter verkeerde computer hier kan ik niks downloade en staat sims niet op duszzz en op andere staat ie niet waar de sims op staat :P ik weet t beetje ingewikkeld
Image

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
deze topic staat onder programmas en tutorials ?? dat kun je toch zien dat staat onder re-color van skins

1194 Posts
srry kon een ff nie vinde :S moe je niet boos worde :P
Image

1817 Posts
Hij is niet boos maar je kan gewoon ff kijken het staat gewoon boven het topic :)
Image
:: GET CHROME ::

1194 Posts
k had nog niet uitgevonde dat t er boven stond :S maar daar was ik net achter voordat hij t zij ben ook niet zo slim ik doe niet voor niks havo :P
Image

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
nee ik ben nie boos :lol: was een beteje verwonderd dat je ni wist in welk topic je was :lol: ben daar zeker nie boos voor :) ;)

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts

bedankt pessimmetje!
Image

back... on full speed

1194 Posts
oke ben niet zo vaak hier eigelijk had ik me al een keer aangemelt maar kom hier eigelijk pas sinds gister dus was daar nog niet achter
Image

1817 Posts
Image

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
het is erg handige tutorial :) maar ik doe eigenlijk altijd alles op mijn eigen manier ;) mijn kleding gaat altijd eerst door photoshop en dan door fireworks en dan klaar :p

Team Llama
257 Posts
kan iemand uitleggen hoe je dat met psp kunt maken?

Luvz,
Tif

1817 Posts
Met psp is het bijna hetzelfde ;) Alleen dan moet je naar hue staturation ofzo ;)
Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
whaat ? wat is hue staturation naja ik zoek het wel uit...brb
Image

1625 Posts
Image

Team Llama
347 Posts
Ik heb een vraagje, ook. Hoe moet ik de huidskleur die je gemaakt hebt, in hemelswnaam in bodyshop zetten> Ik weet al hoe het moet. je moet gewoon de zelfde naam nemen, en dan als ze vragen of je het bestand wil vervangen op ja drukken. Maar nu het volgende probleem, het hele lijf heeft de nieuwe kleur, behalve het gezicht

• Stats