30 posts
• Page 2 of 2
Photoshop » Huidskleur Maken
danku waar staat deze topic onder want zit op dit moment achter verkeerde computer hier kan ik niks downloade en staat sims niet op duszzz en op andere staat ie niet waar de sims op staat
ik weet t beetje ingewikkeld

deze topic staat onder programmas en tutorials ?? dat kun je toch zien dat staat onder re-color van skins
srry kon een ff nie vinde :S moe je niet boos worde 

Hij is niet boos maar je kan gewoon ff kijken het staat gewoon boven het topic 

k had nog niet uitgevonde dat t er boven stond :S maar daar was ik net achter voordat hij t zij ben ook niet zo slim ik doe niet voor niks havo 

nee ik ben nie boos
was een beteje verwonderd dat je ni wist in welk topic je was
ben daar zeker nie boos voor

lol..
bedankt pessimmetje!
bedankt pessimmetje!

back... on full speed
oke ben niet zo vaak hier eigelijk had ik me al een keer aangemelt maar kom hier eigelijk pas sinds gister dus was daar nog niet achter

Ok dan ontopic maar weer...
het is erg handige tutorial
maar ik doe eigenlijk altijd alles op mijn eigen manier
mijn kleding gaat altijd eerst door photoshop en dan door fireworks en dan klaar 

kan iemand uitleggen hoe je dat met psp kunt maken?
Luvz,
Tif
Luvz,
Tif
Met psp is het bijna hetzelfde
Alleen dan moet je naar hue staturation ofzo 

whaat ? wat is hue staturation naja ik zoek het wel uit...brb

met photoshop is het ctrl+U

Ik heb een vraagje, ook. Hoe moet ik de huidskleur die je gemaakt hebt, in hemelswnaam in bodyshop zetten> Ik weet al hoe het moet. je moet gewoon de zelfde naam nemen, en dan als ze vragen of je het bestand wil vervangen op ja drukken. Maar nu het volgende probleem, het hele lijf heeft de nieuwe kleur, behalve het gezicht
30 posts
• Page 2 of 2
-
- Stats
-
-