Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Eigen creaties: waar vind je die?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik krijg veel creaties binnen van artiesten en ik ben met alle hulp erg dankbaar, maar er zijn wat dingen die toch niet zo duidelijk zijn denk ik, want ik krijg soms de verkeerde bestanden toegestuurd.

Soms krijg ik zelf een complete map uit de Projects folder toegestuurd. Dit is op zich niet zo erg, want ik zou het bestandje dan zelf verder af kunnen maken, als ik daar tijd voor had. Maar dat heb ik dus helaas niet. Volg de standaard stappen van het exporteren/importeren in dit topic.

Dan zijn er nog mensen die mij wel .package bestanden toesturen, maar deze pakken uit de Projects map. Die bestandjes werken dus niet. Als je iets maakt, en daarna importeert, vind je je items terug in de Mijn DocumentenEA GamesDe Sims 2SavedSims

De bestandjes in de SavedSims zijn veilig en klaar. Die kun je opsturen, en die werken ook :D:D

Ik hoop dat deze uitleg voor sommige mensen handig is, voor mij in ieder geval wel als mensen er iets van leren enzo ;)

Nooboo
4 Posts
hééél erg bedankt! hier was ik al tijden naar op zoek!

Gnome Collector
78 Posts
Simmiefreak: Geplaatst: 09 apr 2005 - 11:59

check je de datum al wel eens? ;)
Image

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Image

Terrible Townie
43 Posts
vraagje: als ik een eigen site begin bij bijvoorbeeld wepsite.net of come2me.nl hoe kan ik dan mijn crea`s op die site zetten zodat iemand anders ze kan downloaden?
ik ben dol op sites maken...weet iemand nog een gratis hosting pakket? ey tnx alvast enne kussies van de allergrooste sims2 fan van de hele wereld! (oke je hebt maybe grotere fans)
weetje: kim lian is echt helemaal geweldig!
groetjes van debby
simsnetwerk is te gek! deallercoolste downloads!

1625 Posts
het bestnad uploaden en dan een link naar het bestand neerzetten
Image

Terrible Townie
43 Posts
sorry voor al die vragen maar hoezo een link naar het bestand... :oops:
ik ben dol op sites maken...weet iemand nog een gratis hosting pakket? ey tnx alvast enne kussies van de allergrooste sims2 fan van de hele wereld! (oke je hebt maybe grotere fans)
weetje: kim lian is echt helemaal geweldig!
groetjes van debby
simsnetwerk is te gek! deallercoolste downloads!

1625 Posts
gewoon de locatie van je geuploade bestand vb: http://www.voorbeeld.nl/bestand.sims2pack
Image

Nooboo
23 Posts
ik weet alleen niet hoe ik op deze site een plaatje moet zetten van mijn creaties :P

iemand? (A)
Beginnen is makkelijk,
Stap B zetten gaat nog wel,
Doorgaan wordt nog lastiger,
Maar uiteindelijk kom je er wel!
Tenminste,
Als je de daaropvolgende stappen ook durft te zetten...

1061 Posts
H[/color]oe je moet linken naar een on-line plaatje of heb je ze nog niet op photobucket of een andere plaatjes host te staan?

I[/color]ndien dat al het geval is, gebruik je de commando's [ img ] & [ /img ].

A[/color]ls hij bijvoorbeeld op photobucket staat op de locatie: http://img.photobucket.com/albums/v693/ ... tommie.jpg dan doe je het volgende:
[ img ]http://img.photobucket.com/albums/v693/sims2creaties/Forum/tommie.jpg[ /img ]

R[/color]esultaat (nu zonder die spaties na [ en voor ] tags):
Image

J[/color]e zou bijvoorbeeld [url==http://photobucket.com]photobucket[/url] kunnen gebruiken maar er zijn nog wel veel meer plaatjes hosting sites. ;)
WillemSV

Mortimer Goth's Distant Cousin
728 Posts
haha door die colors is het een beetje lastig te begrijpen dus hier nog eens:
Eerst zet je het plaatje op een site, dat kan photobucket zijn maar ook imageshack of gewoon een kindertent site zijn. Als je dat gedaan hebt doe je met de rechtermuisknop op het plaatje klikken en dan op eigenschappen,, daar zie je ook de url staan.. Kopieer of onthoud deze url en zet hem daarna op dit forum tussen

Voorbeeld:

Image

Als je dat zonder spaties tussen de img en de url doet komt er dit plaatje:

Image

Nooboo
1 Posts
HeeJJ Ik snap helemaal nietss van de bodyshop.. hoe je je eigen creaties maakt enzoo k snap dr egt heeleemaal niets van :oops: wil iemand het me pleeezzz uitleggen :? ??

XxX Loes

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
heb je al rondgekeken in het tutorialforum? daar moet er volgens mij wel een tut over staan...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Staat inderdaad in het tutorials forum... en ook al staan er geen plaatjes bij, de tekst spreekt over het algemeen voor zich (anders vraag ik me af of je wel aan eigen creaties moet beginnen, als je dat niet kunt vinden)

Nooboo
1 Posts

Ik heb op deze site wat gedownload....maar kan het niet terugvinden om het in het spel te zetten. Het staat ook niet bij SavedSims wat ik vaker lees. Kan iemand mij helpen over hoe ik de dingen in mijn spel moet zetten?!

• Stats