Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Plaatje maken van je creaties

SNW Webmiss
14293 Posts
Veel mensen weten niet hoe je een plaatje kunt maken van je creaties in BodyShop. Het is heel simpel.

Open BodyShop en selecteer het item wat je hebt gemaakt. Op je toetsenbord zit een knopje PrintScreen, deze vind je rechts van de F12 knop. Als je die printscreen indrukt, kopieert je computer het hele scherm van dat moment. Open dan Paint of een ander tekenprogramma, en plak dan vervolgens het plaatje (Control en V indrukken). Nu heb je een plaatje!

Opslaan en klaar is kees!

Terrible Townie
43 Posts
gelijk nog een vraagje:
hoe zet ik mijn eigen creaties op deze site zodat anderen ze kunnen downloaden???
debby
(dphheer)
ik ben dol op sites maken...weet iemand nog een gratis hosting pakket? ey tnx alvast enne kussies van de allergrooste sims2 fan van de hele wereld! (oke je hebt maybe grotere fans)
weetje: kim lian is echt helemaal geweldig!
groetjes van debby
simsnetwerk is te gek! deallercoolste downloads!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
dan moet je een PM naar Rosana sturen met alles erin. zij zet de downloads op de site :)

-edit- :oops: sorry, tis een beeke verkeerd :s je moet een PM sturen naar Rosana zij zal jou dan een e-mailadres sturen waar naar je je creaties kan opsturen :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

• Stats