Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Officiële aankondiging De Sims 2 University™

Wat vind je hiervan?

Super! Ik ga dit pakket zeker kopen!
27
90%
Wel oké. Misschien ga ik het kopen..
3
10%
Niet zo leuk. Ik denk niet dat ik deze uitbreiding ga kopen.
0
No votes

Total votes : 30

Team Llama
362 Posts
Koffie,peukie,computer,TS2.....

Gnome Collector
86 Posts
Lijkt mij erg leuk, maar dat gaat natuurlijk wel extra geheugen kosten.
Na een poosje spelen begint mijn PC nu al te kraken. :lol:

Lijkt me goed om een Pc om een video kaart heen te bouwen alleen voor de Sims. :lol:

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
tjah tegen dan heb ik een pc voor mij alleen [gelukkig1] en dan heb ik geen broers-gebruiken ook geheugen meer :hehe:

Team Llama
362 Posts
Ik heb nog zo ongeveer 14gig over,dus dat wil wel :boogie:

Crumplebottom's New Obsession
3779 Posts
niet eens een bedankje.. :( uren op zitten te vertalen :(

Geintje....

wat is 14gig mijn verstand staat vandaag op nul
Image

back... on full speed

Team Llama
362 Posts
Oeps :oops: Sorry liesje13! Hartstikke bedankt voor de vertaling! :boogie: :dans1:

14gig staat voor het geheugen dat ik nog over heb na alle spelletjes en programma's die ik erop heb gekwakt,vrije ruimte dus :wink:
1gig staat voor ongeveer 600-650MB{het preciese aantal weet ik niet,maar dit is het zo ongeveer}
Ik had eerst ongeveer 40 gig op D:{op C: ook},maar heb er zoveel opstaan dat er niet veel meer over is :? :uhm:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik moet hier toch echt ff wat van zeggen :oops: want wat hierboven staat klopt niet helemaal.
Ik denk dat je met geheugen de vrije ruimte op je harde schijf bedoeld? Want dat zijn twee verschillende dingen..
Geheugen is niet hetzelfde als harde schijfruimte. En geheugen van 14GB bestaat nog niet :lol: 14GB aan harde schijf ruimte wel :p

Ook wou ik ff zeggen, dat 1 GB gelijk staat aan 1024MB :p

Sorry maar dat moest ik echt ff kwijt :oops:

Bob & Betty's New Neighbor
162 Posts
dank je rosana, zo is het een stuk duidelijker. ik vatte ook al niet wat ze nu pcies bedoelde.

Team Llama
362 Posts
Sorry Rosana :oops: Ik haal die twee altijd door elkaar :oops: Naja ik weet wel wat ik bedoel,maar ik zeg het dan verkeerd :uhm: :knock: :oops:
Dat laatste wist ik trouwens niet,dacht echt dat 1 gig ongeveer 600MB/650MB was,weer wat bijgeleerd,thanks! :wink:

Nou hoef jij geen sorry te zeggen hoor!Op deze manier leer ik het toch,zelfs twee dingen,tenminste als ik de eerste niet weer vergeet :uhm: ,de tweede vergeet ik niet :wink:

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts

Image
Image
When you help others, you can't help helping yourself

Laganaphyllis Simnivorii
7680 Posts
Ziet er goed uit allemaal :D Jammer dat we moeten wachten tot maart :( Ben ongeduldig :p
''Mmmm stukje tekst''

Fan of Freezer Bunny
5002 Posts
Ben je niet de enige, maar wachten duurt altijd lang :( :knock:
ik ben vooral nieuwsgierig naar de nieuwe spulletjes
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je
weet. :) :)

Image

Team Llama
362 Posts
Inderdaad,maar lukt wel,ben nog altijd druk bezig met TS2 en ik heb nog twee andere nieuwe spelletjes,dus ik vermaak me wel :wink:

Myshuno Addict
988 Posts
Er komt inderdaad een nieuwe levensfase, eentje tussen tiener en volwassene. Er komen ook 4 nieuwe carrieres bij.
http://thesims2.ea.com/news/detail.php?id=269

Ik wil, ik wil, ik wil
Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts

Die levensvase heet jonge volwassenen, ben benieuwt of je sim dan zwanger kan worden.
Image
When you help others, you can't help helping yourself

• Stats