Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Officiële aankondiging De Sims 2 University™

Wat vind je hiervan?

Super! Ik ga dit pakket zeker kopen!
27
90%
Wel oké. Misschien ga ik het kopen..
3
10%
Niet zo leuk. Ik denk niet dat ik deze uitbreiding ga kopen.
0
No votes

Total votes : 30

SNW Webmiss
14293 Posts

REDWOOD CITY Calif. November 22, 2004

Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) heeft vandaag aangekondigt dat EA's Maxis Studio aan het maken is The Sims� 2 University, het eerste expansionpack voor de hoog aangeschreven The Sims 2 PC game. The Sims 2 University zal deze Maart verschijnen en geeft de spelers van The Sims 2 het vermogen om te kijken hoe hun Sims "jonge volwassen" worden en hun kinderjaren achter hun laten. En verhuizen naar een helemaal nieuwe collegestad. Om te hun fantasiën van het studenten leven waar te maken en te beleven.

Sinjin Bain, Executive Producer en Maxis Vice President, hoogtepunt de toewijding van het bedrijf; " We zijn verheugd om een hele nieuwe the Sims, die het toelaat om spelers de Sims te laten leiden door alle uitdagingen van het studentenleven de spannende studentenleven van de party's exames en nog veel meer! Deze titel is ook de eerste van de lijn met expansion packs dat zal uitkomen voor The Sims 2. De gameplay heeft vele mogelijkheden en is bijna eindeloos!

In The Sims 2 University zullen spelers voor de eerste keer spelen met een nieuwe lensfase "jonge volwassen" als hun Sims naar het College gaan, en zich bemoeien met het studentenleven.Sims kunnen kiezen van een van de 11 hoofdvakken en om hun cijfers goed te houden, kunnen ze kiezen uit 4 nieuwe carriëre richtingen. Spelers zullen genieten van de all-new college.

Party's en college social interactions. Zoals in het echte leven, als je Sims start met een college, kunnen ze Simoleans verdienen met een part time baan zoals priv�les geven aan medestudenten.

Natuurlijk leiden de goede keuzes je Sims naar de 'Big Sim on Campus' in The Sims 2 University.

Je hebt wel The Sims2 nodig om dit spel te spelen!

(Screenshots komen eraan)
Last edited by Rosana on Oct 26, 2005 9:18pm, edited 1 time in total.

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
:giggle: Kan haast niet wachten :giggle:
Image
When you help others, you can't help helping yourself

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ook niet, lijkt me gewoon zo super! :D Ik ben nu bezig met de screenshots te uploaden :p dacht ik dat ik de screenshots sectie kon gaan opruimen, moet ik m toch maar weer gaan aanpassen :p lol!

Laganaphyllis Simnivorii
7680 Posts
Hahahaha, ik ook :mryellow: :p Klinkt echt super!!!
''Mmmm stukje tekst''

Fan of Freezer Bunny
5002 Posts
het lijkt me echt heel leuk, zal hem zeker kopen :)
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je
weet. :) :)

Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik hoop echt heel erg dat ze wel meer objecten erin stoppen. Op de screenshots die ik tot nu toe heb gezien is er een gitaar en drumstel, een stel nieuwe pilaren en wat nieuwe kleding:

ImageImageImageImage

Myshuno Addict
965 Posts
Het lijkt me een hele leuke uitbreiding. Ik zal hem dan ook zeker kopen. Lekker mijn Sims naar school sturen :P
Sig verwijdert door Admin ivm te grote resolutie! 400x120 is Maximum: Zie Regels.

Bob & Betty's New Neighbor
207 Posts
Hier nog een...kan bijna niet wachten, hopelijk hebben ze inderdaad een hoop nieuwe dingen kleding/objecten :clap:
Image

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
ik moet het gewoon hebben :dans3: nu :dans3: nu :dans3: nu

dus je sim gaat op college wonen? :uhm: wat gebeurt er dan met de rest van de familie en het opgroeien? :uhm:

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
rakki wrote:ik moet het gewoon hebben :dans3: nu :dans3: nu :dans3: nu

dus je sim gaat op college wonen? :uhm: wat gebeurt er dan met de rest van de familie en het opgroeien? :uhm:

Goeie vraag :uhm:
Image
When you help others, you can't help helping yourself

3779 Posts
Volgens mij kan je naar je familie in de gewone buurt gaan.
ik kan ook niet wachten!!!
Image

back... on full speed

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik ook niet :D, dus ze voegen echt een levensfase erbij of zouden ze bij tieners de laatste dagen dat ze dat zijn die periode ingaan?

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
neenee een levensfase erbij dacht ik? sta toch in de tekst vanbove?? :uhm:
In The Sims 2 University zullen spelers voor de eerste keer spelen met een nieuwe levensfase "jonge volwassen"
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja volgens mij wel ja, want ze zien er ook niet als tieners uit.. meer als volwassenen, en toch is het geen volwassen.. Dus volgens mij komt er inderdaad een levensfase bij..

Dit lijkt me echt wel perfect, want eigenlijk komen je studerende Sims nu dus op campus he? Toch wel dacht ik..

3779 Posts
ja! en als je geen zin hebt om met je studentje te spelen, kun je nog altijd naar de oorspronkelijke fam.
Image

back... on full speed

• Stats