Bespreek hier alles wat met De Sims 2 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Aangepast Materiaal

SNW Webmiss
14293 Posts
Je kunt je eigen materiaal toevoegen aan het spel voor skins, muziek, tv-kanalen, videogames, verzamelingen, buurtterrein en buurtfoto's.

Skins:
als je een .sims2skin-bestand of een .sims2pack-bestand wilt gebruiken dat gemaakt is met De Sims 2 Body Shop, dubbelklik je gewoon op het bestand. Het bestand zal zichzelf installeren ongeacht de locatie op je computer.

Muziek:
als je je eigen muziek in het spel wilt horen, ga je naar Mijn documentenEA GamesDe Sims 2Music en plaats je je .wav- of .mp3-bestanden in de juiste map.

MPEG Layer-3 audiocoderingstechnologie onder licentie van Fraunhofer IIS en THOMSON multimedia.

TV-kanalen:
als je je eigen filmpjes terug wilt zien op de tv's in het spel, ga je naar Mijn documentenEA GamesDe Sims 2Movies en plaats je een .avi-bestand in de juiste map. Het is het beste als de fimpjes stereogeluid hebben en een formaat van 128x128 pixels, anders worden ze uitgerekt om ze passend te maken.

Videogames:
als je een filmpje van jezelf terug wilt zien als videogame, neem je een bestaand .avi-bestand. Plaats dat bestand in een van de onderliggende mappen in Mijn documentenEA GamesDe Sims 2MoviesGames. Geef je filmpje exact dezelfde naam als een van de bestaande bestanden (gamenaam_ATTRACT.avi, gamenaam_INTRO.avi, gamenaam_P1LOSE.avi, P1WIN.avi, gamenaam_P2LOSE.avi, of gamenaam_P2WIN.avi, waarbij de gamenaam een van de volgende is: bus, ssx of sc4. Als je daarna de betreffende game speelt in De Sims 2, zal jouw filmpje te zien zijn.

Verzameling-icoontjes:
als je een eigen icoontje wilt gebruiken voor een aangepaste verzameling, plaats je een .tga-, .jpg-, .png- of .bmp-bestand in Mijn documentenEA GamesDe Sims 2CollectionsIcons. De afbeelding verschijnt dan als een optie als je een nieuwe verzameling creëert. Afbeeldingen worden uitgerekt om ze passend te maken, dus ze moeten klein zijn en min of meer vierkant voor het beste resultaat.

• Stats